تصویر
مدیر اجرایی متخصص حتما مدیر جهادی کشور می‌شود
12 بهمن 1402 - 12:48
0
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به انتخاب شهردار فردیس به عنوان مدیر جهادی کشور، گفت: مدیر اجرایی متخصص حتما مدیر جهادی کشور می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به انتخاب به عنوان مدیر جهادی کشور، گفت: مدیر اجرایی متخصص حتما مدیر جهادی کشور می‌شود.

سید حمید یعقوبی اظهار کرد: انتخاب شایسته احمدی نژاد شهردار فردیس به عنوان مدیر جهادی در کشور را شهروندان، تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی و زحمات تمامی جهادگران و مسئولین شهری برای رسیدن به این موفقیت بزرگ در آستانه دهه مبارک فجر، و تشکر می کنم.
وی در ادامه افزود: حضور مدیر اجرایی متخصص در حوزه شهر و اداره آن است که موجبات اثر بخشی طرح ها و برنامه ریزی ها انجام شده را فراهم می کند و شهردار فردیس از این ویژگی برخوردار است.
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس تصریح کرد: وعده افتتاح هرماه یک پروژه که به مردم داده شد و در جهت تحقق آن با نگاه همسو و تعامل این شورا با شهرداری، اقداماتی چون کلنگ زنی سوله اهری، ۲ قرائت خانه در مناطق یک و دو شهر و دیگر کارهایی که در طول این مدت انجام شد و کلنگ زنی سراهای محله، افتتاح فرهنگسرای پیک و چندین پروژه دیگر که در دستور کار قراردارد صورت گرفت.
یعقوبی خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش و همراهی همدیگر بتوانیم با ارائه خدمات شایسته موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم و تداوم بخش این‌چنین انتخاب هایی در سطح ملی باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.