تصویر
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با خانواده شهید منصور کرمی دیدار کرد
19 بهمن 1401 - 13:07
1
در ایام الله دهه مبارک فجر مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور در منزل شهید منصور کرمی از شهدای کارگری استان دیدار و گفتگو و یاد و خاطره شهید عزیز را گرامی داشتند.
ارسال توسط :
پ
پ

در ایام الله دهه مبارک فجر مدیر کل تعاون کار و رفاه استان البرز با حضور در منزل شهید منصور کرمی از شهدای کارگری استان دیدار و گفتگو و یاد و خاطره شهید عزیز را گرامی داشتند.

در ایام الله دهه مبارک فجر مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با همراهی معاونین روابط کار و اجتماعی و رفاهی خود و مسئول حراست و بسیج اداره کل، با حضور در منزل شهید منصور کرمی از شهدای کارگری استان دیدار و گفتگو و یاد و خاطره شهید عزیز را گرامی داشتند.
در این دیدار مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مردم عزیز ایران وام دار خون پاک شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای عزیز کارگری است، رشد و پیشرفت کشور عزیزمان در سایه فداکاری و ایثار شهدای عزیز است که برای سربلندی سرزمین ایران عزیز همه هستی خود را به مردم هدیه کردند.
عبدالله دارایی در ادامه گفت: بر خود وظیفه دانستیم در سالگرد شکوهمندانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر با همراهی همکاران عزیزمان با حضور در منزل شهید بزرگوار شهید منصور کرمی که پایگاه مقاومت بسیج این اداره کل نیز مزین به نام این شهید عزیز است حاضر شویم و ادای احترام و ارادت خود را به روح پر فتوح آن شهید عزیز و خانواده مکرم ایشان هدیه کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.