تصویر
مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان هستیم
21 مهر 1401 - 15:03
2
فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با بیان اینکه دشمن سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برای گرفتن روحیه ایثار و شهادت از جوانان کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان هستیم.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه دشمن سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برای گرفتن روحیه ایثار و شهادت از جوانان کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان هستیم.

سرهنگ "کامران چراغی" در دیدار با خانواده شهید "علی اصغر زارعتکار" و جانباز "شوذب بیگ وردی "ضمن تکریم جایگاه شهدا اظهار کرد: امنیت امروز جامعه را مرهون و مدیون شهدایی هستیم که در دفاع مقدس و در طول انقلاب اسلامی با گذشت از جان خود، آرامش امروز ما را رقم زدند.
وی افزود: مادران، پدران و همسران شهدا با جهاد در راه خدا، با ارزش ترین دارایی خود که همان فرزند و همسرانشان است تقدیم راه خدا کردند که در این راستا تکریم و احترام به مقام شامخ شهدا و همچنین خانواده شهدای گران قدر وظیفه ما مسئولان است.
فرمانده انتظامی چهارباغ خاطر نشان کرد :وظیفه ما مسئولان در مقابل شهدا و جانبازان که با از خودگذشتگی از جانشان، امنیت امروز جامعه را تضمین کرده اند، این است که با خدمت صادقانه به مردم وظیفه خود را در مقابل خون شهدا ادا کنیم.
سرهنگ چراغی تصریح کرد: هدف از دیدار با خانواده شهدا و جانبازان بزرگداشت یاد و خاطره‌ ایثارگری‌های این عزیزان در دوران دفاع مقدس است و باید با این‌گونه فعالیت‌های انگیزه خود را در خدمت رسانی به جامعه هدف تقویت کنیم.
این مقام انتظامی در پایان گفت: دیدار با خانواده‌ شهدا، ایثارگران و آزادگان که از سرمایه‌های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند، باید به‌ صورت مستمر صورت ‌پذیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.