تصویر
مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر در بنیاد استان البرز برگزار شد
29 دی 1401 - 8:51
0
مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و از همکاران خانم تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و از همکاران خانم تجلیل شد.

سلیمان رستمیان در این مراسم که بعدازظهر سه شنبه ۲۷ دی‌ماه با حضور همکاران بانوان همکار ستاد، مناطق و شهرستان‌های به همت معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد البرز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، با تبریک ولادت باسعادت دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، حضرت زهرا (س) را یک شخصیت اثرگذار در تاریخ اسلام دانست و گفت: دوران کوتاه زندگی حضرت زهرا (س) چه در کنار پیامبر (ص) و چه بعدازآن در دفاع از ولایت بسیار اثرگذار و درس‌آموز است.
وی افزود: ویژگی‌ها و شخصیت حضرت زهرا (س) باید برای ما الگو باشد و با شناخت عمیق از اعتقادات و شخصیت حضرت زهرا (س) تأسی بگیریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: بانوان جامعه ما با اعتقادات و ایدئولوژی خود از حضرت زهرا (س) الگو می‌گیرند و زندگی خودشان را بر این اساس تنظیم می‌کنند، در بنیاد هم بانوان همکار که به خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار می‌کنند از حضرت زهرا (س) الگو می‌گیرند.
رستمیان تلاش همکاران خانم را در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف به نیا مشهود و قابل‌توجه دانست و افزود: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اثرگذار در بنیاد را بانوان همکار انجام می‌دهند و این برای ما بسی افتخار است که چنین همکارانی داریم که با تأسی از حضرت زهرا(س) در این نهاد مقدس در حال خدمت به ایثارگران هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.