تصویر
مراسم بزرگداشت پدران آسمانی در استان البرز برگزار شد
09 بهمن 1402 - 12:03
2
مراسم بزرگداشت پدران آسمانی با عنوان روز تکریم پدران آسمانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم بزرگداشت پدران آسمانی با عنوان روز تکریم پدران آسمانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا در استان البرز برگزار شد.

مراسم بزرگداشت پدران آسمانی با عنوان روز تکریم پدران آسمانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت میلاد باسعادت امام علی (ع) و روز پدر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اعضای شورای شهر، سایر مسئولین و اقشار مختلف مردم در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد.
عمار ایزدیار عضو در این مراسم، گفت: طی سالیان متمادی برنامه‌ای با عنوان «پدران آسمانی» در ایام ولادت حضرت علی (ع) در استان البرز برگزار می‌شد اما دو سال این برنامه برگزار نشد و خانواده‌های معظم شهدا مطالبه داشتند که چرا این برنامه برگزار نمی‌شود.
وی مطرح کرد: امسال این برنامه به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌پاس قدردانی از پدران شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنها برگزار شد و ما در اینجا گرد هم آمده‌ایم تا با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید پیمان کنیم.
سخنگوی شورای اسلامی بیان کرد: یکی از دغدغه‌های فرزندان شهدا، وجود شکاف نسلی بین فرزندان آنها با پدربزرگانشان بود که در همین راستا برنامه سلاله‌ها با حضور نوادگان شهدا در همین سالن برگزار شد.
امروز باید تلاش کنیم که آموزه‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نوادگان و نسل‌های بعدی شهدا منتقل شود.
ایزدیار مطرح کرد: در قالب برنامه‌های متعدد در مدارس شاهد، برای فرزندان شهدا فضای تجدید خاطره و گفتمانی از پدرانشان تکرار می‌شد اما نسل‌های بعد مقداری از این فضا و شرایط دور ماندند.
همه باید کمک کنیم که این برنامه‌ها به‌صورت مستمر برگزار و از این شکاف ایجادشده جلوگیری شود.
وی اظهار کرد: تاریخ نشان داده که خانواده‌های شهدا در بزنگاه‌های انقلاب همواره پای کارترین افراد بوده‌اند و حضور آنها در عرصه‌هایی ازجمله انتخابات، اغتشاشات، مراسم و ، نماز جمعه و … برای نظام و انقلاب دلگرم‌کننده است، بنابراین باید تلاش کنیم این برنامه‌ها با قوت و کیفیت بهتری به‌صورت مستمر برگزار شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.