تصویر
مراسم تجلیل از عوامل و دستندرکاران نمایشگاه فن بازار استان
30 آذر 1402 - 13:30
1
مراسم تجلیل و تقدیر از عوامل و دستندرکاران نمایشگاه فن بازار استان البرز با حضور معاون استاندار و جانشین رییس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان ، رییس پارک علم و فناوری و مدیران ملی و استانی در محل پارک علم و فناوری استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تجلیل و از عوامل و دستندرکاران نمایشگاه فن بازار استان البرز با حضور معاون استاندار و جانشین رییس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان ، رییس پارک علم و فناوری و مدیران ملی و استانی در محل پارک علم و فناوری استان البرز برگزار شد.

در این مراسم "کاوه حدادپور" با ابراز خرسندی از وضعیت و جایگاه پارک علم و فناوری استان در سطح کشور و اشاره به کسب رتبه برتر و نخست استان در سطح کشور به عنوان قطب علم و فناوری و اهمیت توجه به توسعه ی مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری به عنوان یکی از نهادهای موثر در امر توسعه فناوری و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش مدار و اشتغال‌زایی تخصصی در استانها به ضرورت برنامه ریزی دقیق برای ایجاد محیطی مناسب برای استقرار و حضور حرفه‌ای شرکت‌های فناوری کوچک و متوسط، واحدهای تحقیق و توسعه، صنایع و موسسات پژوهشی در پارک علم و فناوری استان اشاره نموده و تاکید کرد که این فرایند میبایست در نهایت با تعامل سازنده مراکز مذکور با یکدیگر و همچنین با دانشگاه‌ها موجبات توسعه استان و رشد شاخص های مربوطه را در راستای پیشرفت استان فراهم آورند در پایان این مراسم از عوامل برگزاری نمایشگاه بزرگ فن بازار استان تقدیر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.