تصویر
مراسم تجلیل از ۶۶ برگزیده جشنواره رضوی در شهرستان ساوجبلاغ
29 فروردین 1401 - 10:52
1
همزمان با اختتامیه یازدهمین جشنواره رضوی در استان البرز، طی مراسمی باحضورمهندس مهرور از ۶۶ برگزیده این جشنواره در شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با اختتامیه یازدهمین جشنواره رضوی در استان البرز، طی مراسمی باحضور از ۶۶ برگزیده این جشنواره در شهرستان ساوجبلاغ تجلیل شد.

در این مراسم که بصورت آنلاین با استان البرز برگزار شد ، فرماندارشهرستان ساوجبلاغ از برگزیدگان یازدهمین جشنواره رضوی تجلیل نمود.
مهندس مهرور طی سخنانی خطاب به برگزیدگان گفت: دانشمندان ونخبگان هرجامعه ای به واسطه مطالعه و تحصیل علم و دانش وکتابخوانی به مدارج و رتبه های بالا نایل شده اند.
وی افزود: بزرگان ما تا آخرین لحظات عمر خود با کتاب ماءنوس بوده اند و ائمه (ع) نیز بر تعلیم و مطالعه تاکید فراوانی داشته اند که بایستی بعنوان الگوی ما در بحث فرهنگ کتاب وکتابخوانی نمود یابند.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: مطالعه کتاب پس از گسترش فضاهای مجازی کمتر شده است که بایستی متولیان امر با استفاده از فضاهای دیجیتالی و امکانات رایانه ای در اشاعه کتابخوانی مجازی و همسان سازی با فضاهای موجودتلاش و اقدام کنند تا فرهنگ کتاب وکتابخوانی مغفول نمانده و بر اساس امکانات نوین ادامه یابد.
رییس امور کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ در ادامه گفت: امور کتابخانه ها باید بر مبنای شعار سال رهبر معظم انقلاب در راستای دانش بنیان برای ارتقای سطح کتاب و کتابخوانی اقدام و عمل نمایند تا بتوانیم به سطوح استاندارد مطالعه در کشور نزدیک تر شویم.
در پایان این مراسم از ۶۶ برگزیده شهرستان ساوجبلاغ از بین ۵ هزار شرکت کننده جشنواره رضوی در بخشهای نقاشی،چهارگزینه ای،پویش کتابخوان،داستان کوتاه،برگزیده خانوادگی،تولیدآثارهنری و پویش برای امام زمانم تجلیل بعمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.