تصویر
مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج برگزار شد
03 مرداد 1401 - 15:59
3
مراسم تودیع حمید رضا عبداله پور (ریاست سابق) و معارفه رمضانعلی پوررستمی (سرپرست سازمان) با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج و معاونین و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تودیع حمید رضا عبداله پور (ریاست سابق) و معارفه رمضانعلی پوررستمی (سرپرست سازمان) با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری و معاونین و مدیران ارشد سازمان برگزار شد.

با صدور حکمی از سوی ، رمضانعلی پوررستمی به عنوان سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این کلانشهر معرفی شد.
بنا بر این گزارش، مراسم ظهر امروز طی جلسه ای با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست و معاونین و مدیران ارشد سازمان برگزار و حمیدرضا عبداله پور از سمت ریاست سازمان تودیع و رمضانعلی پوررستمی به عنوان سرپرست سکان هدایت سازمان را به دست گرفت.
پور رستمی از مدیران توانمند سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج می باشد که ریاست اداره نظارت بر حفظ و نگهداری فضای سبز امور مناطق و توسعه جنگل کاری های اراضی پیرامونی شهر را در کارنامه دارد.
گفتنی است حمیدرضا عبداله پور که پیش از این تصدی سمت ریاست سازمان را به عهده داشت نیز سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.