تصویر
مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون  بسیج رسانه شهر گرمدره برگزار شد
09 شهریور 1401 - 14:44
1
برادر محمد منیعی رئیس سابق کانون بسیج رسانه گرمدره تودیع و مهران نوری طی حکمی به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه گرمدره معرفی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

برادر محمد منیعی رئیس سابق کانون بسیج رسانه تودیع و مهران نوری طی حکمی به عنوان مسئول کانون بسیج رسانه گرمدره معرفی شد.

برادر محمد منیعی پیشکسوت عرصه رسانه استان البرز و شهر گرمدره گفت:دشمنان اسلام ۲۶۰ رادیو و تلویزیون جهت ضربه زدن به ایران راه‌اندازی کرده‌اند که این‌ها مسئولیت رسانه‌های داخلی را بیش از بیش حساس‌تر می‌کند.
وی در ادامه بیان کرد :کارنامه بسیج رسانه گرمدره که به مدت دو سال به عنوان کانون برتر استان معرفی شد ،از برجستگی های خبرنگاران این شهر بوده است که توانسته اند در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری سردرمدار جهاد تبیین باشند .
وی در آخر با اشاره به همت و پشتکار صادق و ولایتپذیری محض رهبری در امر مطالبه گری یاد کرد و گفت :خبرنگاران طلایه داران عرصه رسانه با همت و پشتکار صادق و ولایتپذیری محض رهبری در امر مطالبه گری توانستند خدمات ارزنده ای را برای این شهر در کارنامه رسانه ای خود رغم بزنند .
وی همچنین از مسئولین پیشین سازمان بسیج رسانه استان البرز برادر محمد خدابین ،ابراهیم نوروزی فر که یار و مشاور خبرنگاران در شهر گرمدره بودند و مسئول حال حاضر سید محمدرضا موسوی زاده ،امام جمعه محترم شهر و خبرنگاران صادق این شهر که در تمامی عرصه های مورد نیاز در شهر آتش به اختیار قلم زذند و در سختی های عرصه اطلاع رسانی بازوان بسیج رسانه بودند و تشکر نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.