تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید البرز برگزار شد
04 آبان 1401 - 16:17
3
مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت، منبع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد البرز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بهزاد حق بیگی، سید رضا درخشان را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منبع و برنامه‌ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت، منبع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد البرز ضمن و تشکر از زحمات بهزاد حق بیگی، سید رضا درخشان را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منبع و برنامه‌ریزی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد.

سلیمان رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، بنیاد را نهادی خدمت رسان دانست و گفت: مدیریت در سطوح مختلف بنیاد باید جهادی و ایثارگرانه باشد، معاونت‌های مختلف در بنیاد با توجه به وظایف سازمانی خود مسئولیت‌هایی دارند که هدف همه آنها خدمت خالصانه به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر است، معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دراین‌بین به‌عنوان سنگ زیرین آسیاب همواره نقش مهمی دارد.
وی افزود: امروز با توجه به نیازها و مشکلات جامعه ایثارگری نوع خدمات‌رسانی در بنیاد تغییر کرده، تغییراتی که بخش قابل ملاحظه ای از آن در راستای ارتقاء خدمت‌رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بوده است، کارکنان بنیاد در کنار وظایف خود باید تا جای ممکن در راستای حل مشکلات ایثارگران تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: دنیای امروز دنیای یادگیری و آموزش است.
، معاونت توسعه باید در راستای سیاست‌ها و قوانین بنیاد بسته‌های آموزشی را برای کارکنان تهیه کند، آموزش‌های که بتواند در راستای تکریم ارباب‌رجوع مؤثر باشد و با برنامه‌ریزی در حوزه خدمات رفاهی باعث ایجاد انگیزه و نشاط در کارمندان شود.
رستمیان بابیان اینکه مأموریت اصلی بنیاد خدمت به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: باید نسبت به‌کار شناخت پیدا کنیم، آموزش و اعتماد به جوانان سبب حرکت روبه‌جلو در خدمت‌رسانی به ایثارگران خواهد شد، امروز مشکلات نیاز جامعه ایثارگری تغییر کرده لذا باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم.
دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز توجه به نیازهای همکاران را ضروری دانست و افزود: ورزش و رفاه کارکنان دو عامل مؤثر در تقویت انگیزه کارکنان خواهد بود، از طرفی به‌روزرسانی و توسعه ابزارها و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و همچنین ارائه خدمات الکترونیکی نیز ازجمله مواردی است که باید در دستور کار قرار بگیرد.
وی افزود: باید با ایجاد یک همگرایی در بین همکاران در راستای هدف اصلی بنیاد یعنی خدمت خالصانه به ایثارگران و تکریم این عزیزان حرکت کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.