تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

مراسم جشن دهه کرامت و هفته ملی جمعیت تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد
10 خرداد 1402 - 13:51
2
همزمان با میلاد مسعود حضرت امام رضا علیه السلام ، مراسم جشن گرامیداشت هفته کرامت و هفته ملی جمعیت با حضور مدیران ، روسای مراکز بیمه‌ای و درمانی و کارکنان بخش های بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی استان البرز و خانواده‌های آنان در محل مرکز رفاهی تامین اجتماعی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


همزمان با میلاد مسعود حضرت امام رضا علیه السلام ، مراسم جشن گرامیداشت هفته کرامت و هفته ملی جمعیت با حضور مدیران ، روسای مراکز بیمه‌ای و درمانی و کارکنان بخش های بیمه‌ای و درمانی تامین استان البرز و خانواده‌های آنان در محل مرکز رفاهی تامین اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز با تبریک میلاد حضرت امام رضا علیه السلام و دهه مبارک کرامت ضمن قدردانی از حضور همکاران و خانواده های آنان در مراسم اظهار داشت : امروز به یمن میلاد پربرکت حضرت امام رضا علیه السلام در حضور همکاران تازه ازدواج کرده و همچنین همکارانی که در طول یکسال گذشته صاحب فرزند شده اند هستیم.
دکتر طاهرخانی افزود : در سال جدید که با شعار سهم من از جوانی ایران نام گرفته است لازم میدانم ضمن تبریک تشکیل خانواده به همکاران محترم و همچنین همکاران که فرزندان آنان چشم به جهان گشوده است از اقدامات ارزشمندی که در مسیر جوانی جمعیت با انجام فرائض دینی و اشاعه آن در جامعه اسلامی در جهت تحکیم نظام خانواده قدم بر داشته اند ، تشکر و قدردانی نمایم و برای تمامی این همکاران گرانقدر و خانواده هایشان خوشبختی ، تندرستی و شادکامی را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم .
همچنین در این برنامه محمد حسین حنیفی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تامین اجتماعی استان البرز با تبریک میلاد مبارک حضرت امام رضا علیه السلام و خیر مقدم به شرکت کنندگان برای تمامی آنان آرزوی سلامتی و بهروزی کرد.
شایان ذکر است در این برنامه دکتر پروین حمیدی از مشاورین و روانشناسان فعال در این حوزه در خصوص راه ها و روش های تحکیم نظام خانواده ، اقدامات موثر در روابط زناشویی و فرزند پروری ، نسبت به ارائه مطالب پرداختند .

همچنین در این برنامه از تمامی همکاران بخش های بیمه‌ای و درمانی که در یک سال گذشته ازدواج کرده و همچنین همکارانی که صاحب فرزند شده بودند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
قابل ذکر است در طول این برنامه جشن علاوه بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، موسیقی و برنامه نقاشی کودکان ، مسابقات فرهنگی ویژه ای نیز برای فرزندان خانواده ها و همچنین شرکت‌کنندگان برگزار و هدایایی به آنان اهدا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.