تصویر
مراسم رونمایی و نقد کتاب شعر « آبی آرام» در دانشگاه خوارزمی برگزار شد
28 آبان 1402 - 13:12
3
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی و نقد کتاب شعر « آبی آرام» در دانشگاه خوارزمی استان البرز به همراه تجلیل از نویسنده اثر برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی و نقد کتاب شعر « آبی آرام» در دانشگاه خوارزمی استان البرز به همراه تجلیل از نویسنده اثر برگزار شد.

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسم رونمایی و نقد کتاب شعر « آبی آرام» در دانشگاه خوارزمی استان البرز با حضور حسین ذکریاپور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ،خسرو عباسی دبیر کانون ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان کرج، اساتید دانشگاه ،دانشجویان و دکتر علی پیران شالی نویسنده کتاب «آبی آرام» برگزار شد.

در این مراسم ابتدا علی پیران شالی طی سخنانی در وصف این کتاب توضیحاتی را ارائه داد و سپس دکتر حسین ابویسانی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی به نقد و تمجید این اثر پرداخت.
گفتنی است در پایان ضمن رونمایی از پوستر و کتاب «آبی آرام» از دکتر علی پیران شالی نویسنده کتاب از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی شهرستان کرج تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.