تصویر
مراسم سوگواری فاطمیه در کتابخانه عمومی اشتهارد برگزار شد
05 دی 1401 - 15:21
2
بمناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، مراسم سوگواری فاطمیه در کتابخانه عمومی اشتهارد برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، مراسم سوگواری فاطمیه در کتابخانه عمومی اشتهارد برگزار شد.

در سالروز شهادت سرور بانوان دو عالم حضرت صدیقه کبری زهرای اطهر (س) ، تعدادی از سوگواران حضرت در مراسم عزاداری آن بانوی مظلوم ، در کتابخانه عمومی امام رضا(ع) اشتهارد شرکت کردند.
دراین مراسم که با حضور حجت الاسلام مجید نوروزخواه امام جماعت شهر پلنگ آباد و همچنین اعضای کتابخانه برگزار شد ، نوروزخواه ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) به سخنرانی پیرامون "زندگی حضرت زهرا (س)» پرداخت و گفت: گرچه در عصر حاضر نمی‌توان همانند حضرت زهرا علیهاالسلام زندگی کرد و ساختار ساده‌ زیستی را براساس زندگی ساده ایشان پی‌ریزی نمود، اما در این زمان نیز می‌توان ساده‌زیستی را متناسب با مقتضیات روز تبیین نمود و براساس آن، زندگی پاکیزه‌ای بنا کرد .
در بخشی از این مراسم سوگواری هاجر حق دان ، مسئول کتابخانه عمومی امام رضا(ع)، کتاب «خاطر نازک گل» به قلم حسین سیدی را معرفی کرد و گفت: این کتاب به موضوعاتی همچون قبل و بعد از تولد و اسرار زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، دوران شیرخوارگی و بالندگی ایشان و احادیث تاریخی پرداخته است.
شایان ذکر است که در این مراسم حجت الاسلام نوروزخواه به قرائت حدیث کساء،ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداخت و همچنین به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی " سلام بر ابراهیم" جوایزی اهدا شد و از کلیه افراد شرکت کننده در این برنامه پذیرایی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.