تصویر
مراسم عصر خاطره ی دفاع مقدس در مزار شهدای گمنام شهر مهستان برگزار شد
03 مهر 1402 - 10:13
1
مراسم عصر خاطره ی دفاع مقدس به همت معاونت فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی مهستان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مراسم عصر خاطره ی دفاع مقدس به همت معاونت شهرداری و شورای اسلامی مهستان برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس مراسم عصر خاطره ی دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا ، جمعی از شهروندان مهستان و مسیولین شهری و شهرستانی در مزار شهدای گمنام شهر برگزار شد.
مهندس بختیاری رئیس شورای اسلامی شهر مِهستان در این باره گفت: با هدف پاسداشت یاد و خاطره ی ۸ سال دفاع مقدس و جانفشانی های دلیرمردان و شیرزنانی که از گران ترین سرمایه ی خود برای امنیت و آرامش این آب و خاک گذشتند، به سهم خود تلاش کردیم با برگزاری مراسمی در خور شأن این رویداد قدردانی و سپاسگزاری خود را به پیشگاه شهدا و امام شهدا ابراز کنیم.
بختیاری افزود در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا ، دکتر البرزی فرماندار رزمنده و آزاده شهرستان، سرهنگ علیزاده فرماندهی محترم سپاه شهرستان، شهردار، اعضای شورا و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران، جمعی از مدیران شهرستان و با استقبال خوب مردم ولایت مدار و شهید پرور شهر مهستان برگزار شد ضمن سخنرانی فرماندهی محترم سپاه پاسداران شهرستان ساوجبلاغ، روایتگری خاطرات جبهه توسط راویان دفاع مقدس و نمایشگاه های جانبی برگزار و در پایان مزار شهدای گمنام شهر عطر افشانی و گلباران شد.
رئیس شورای اسلامی شهر مِهستان گرامی داشتن یاد و خاطره ی شهیدان را از رسالت های اصلی همه ی مردم و مدیران برشمرد و ابراز امیدواری کرد روحیه ای که در زمان دفاع مقدس موجب حفظ میهن از شر دشمنان شد، همواره سرلوحه ی رفتار های فردی و جمعی مسیولین و مردم باقی بماند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.