تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

مراکز کانون البرز از اعضای کتابخوان تجلیل کردند
28 آبان 1402 - 11:19
2
مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در ویژه برنامه‌های جداگانه‌ای از اعضای فعال کتابخوان تجلیل کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در ویژه برنامه‌های جداگانه‌ای از اعضای فعال کتابخوان تجلیل کردند.

مراسم‌های تجلیل از اعضای فعال کتابخوان مراکز کانون استان، از ۲۳ آبان ۱۴۰۲ همزمان با آغاز هفته‌ی کتاب و کتابخوانی اجرا شد.
در نخستین برنامه، روز سه شنبه ۲۳ ابان ۱۴۰۲ دویست نفر از اعضا و والدین مرکز ، هنری کانون در شهر هشتگرد در همایش تجلیل از کتابخوانان این مرکز شرکت کردند.
قرائت قرآن و سرود ملی، معرفی وقایع هفته کتاب، اجرای نمایش عروسکی خانم کتابدار، قصه گویی قصه‌ی «بچه کتابخوار»، توسط دنیا یارمحمدی، مربی فرهنگی مرکز هشتگرد، معرفی کانون و فعالیت‌های کتاب محورآن توسط مریم فلاح نژاد مسوول مرکز و معرفی کتاب شاهنامه توسط یکی از پژوهشگران شاهنامه ،اجرای سرود «سرباز حسینم» توسط اعضای نونگاه مرکز و اجرای مسابقه با موضوع کتابخوانی از فعالیت‌های اجرا شده در این آیین بود.

در پایان این مراسم نیز از ۴۰ نفر از اعضای کتابخوان مرکز هشتگرد در حضور والدین اعضا , اولیای تربیتی و مسؤولین و روسای ادارات شهرستان با لوح و جایزه محصولات نوشت افزار کانون با تصاویر پویانمایی «بچه زرنگ» تقدیر شد.
لازم به توضیح است این آیین با مشارکت نهاد کتابخانه ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد و علی معدنی پور مدیر کل نهاد کتابخانه های استان البرز،هاشمی جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ ، احسانفر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و شیرمحمدی رییس نهاد کتابخانه های شهرستان در این برنامه حضور داشتند.
همکاران مرکز شماره ۱ کانون نیز روز پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ با دعوت از اعضای کتابخوان و خانواده‌های آنان ضمن اجرای فعالیت‌های معرفی کانون و هفته کتاب، معرفی و کتابسازی از کتاب «دلم یک دوست می خواهد » و قصه‌گویی قصه‌ی«آسیاب بچرخ» و برگزاری نشست کتابخوانی با موضوع نقد و بررسی کتاب «مرد جوان و خیاط حیله گر» از اعضای کتابخوان این مرکز، تجلیل کردند.
همکاران مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز جشن کتابخوانی این مرکز را صبح روز پنجشنبه برگزار کرده و پس از اجرای فعالیت‌های گونا گون از جمله کتابخوانی و بحث و گفتگو، اجرای نمایش کاغذی،شعرخوانی، نمایش پویانمایی «آقای موریس و کتابهای پرنده» و بازی و مسابقه از اعضای کتابخوان مرکز تجلیل کردند.
در همین روز در مرکز شماره ۳ کانون کرج نیز جشن کتابخوانی برگزار شد و مربیان پس از اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی ، مسابقه ، شعرخوانی ، پخش فیلم «آقای موریس وکتابهای پرنده» از اعضای کتابخوان مرکز تجلیل کردند.
اهدای نشان کتاب به تمامی اعضای شرکت کننده از دیگر فعالیت‌های این جشن بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.