معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرزگفت: مدیران مراکز یادگیری محلی البرز به نیازسنجی و جذاب بودن در برنامه کاری توجه کنند.
عسگر پور " در بازدید از مرکز یادگیری محلی شهید البرزی ناحیه یک کرج ، افزود: با هم بودن، کسب تجربه ، عزت نفس، حضور موثر بزرگسالان در همه عرصه های فردی و اجتماعی از تاثیرات یک مرکز پویا و فعال برای افراد کم سواد و بیسواد جامعه است.
وی بیان کرد: تثبیت و تعمیق یادگیری، آموزش مهارتهای اساسی زندگی و حرفهآموزی از جمله اهداف راهاندازی مراکز یادگیری محلی است که باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده از نیاز سنجی منطقه ای تحقق یابد.
وی یاد آورشد: بهره وری بهینه از منابع انرژی، فراگیری حداقل یک مهارت حرفه ای، افزایش کیفیت زندگی و ارتقاء تاب آوری زنان و خانواده در جامعه نیازمند ایجاد بسترهای مناسب آموزشی است.
عسگرپوراز دست اندرکاران مرکز یادگیری محلی خواست در جهت رسیدن به اهداف با نیاز سنجی از بانوان منطقه، برنامه های آموزشی اثر بخشی را داشته باشند.
وی با بیان اینکه مراکز یادگیری محلی، کانون هویت بخشی به فعالیت ها و برنامههای حوزه سواد آموزی است ، اضافه کرد: با هم بودن، کسب تجربه ، عزت نفس، حضور موثر بزرگسالان در همه عرصه های فردی و اجتماعی از تاثیرات یک مرکز پویا و فعال برای افراد کم سواد و بیسواد جامعه است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش البرز ادامه داد: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا پایان زمان کلاس گذاری و شروع دوره های سوادآموزی ضرورت دارد برای داشتن مرکزی فعال که بتواند جذب حداکثری از افراد کم سواد و بیسواد داشته باشد می بایست با استفاده از ظرفیت های درون برون سازمانی، کمیته اجرایی، جامعه خیرین، شورا و تمامی افرادی که میتواند نقش موثر ایفا کنند در جهت برنامه ریزی برای تحقق اهداف مورد انتظار تلاش کنیم.
این بازدید با هدف بررسی موانع کلاسگذاری آموزش دهندگان ناحیه یک کرج ، ارائه راهکار و نشستی با آموزش دهندگان در مرکز یادگیری محلی شهید البرزی ناحیه یک کرج برگزار شد.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید