تصویر
مرتفع شدن مشکلات ساخت و ساز در اراضی حسین آباد اشتهارد
09 مهر 1402 - 10:02
شناسه : 666704
2
شهردار اشتهارد از مرتفع شدن مشکلات ساخت و ساز در اراضی حسین آباد این شهر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار اشتهارد از مرتفع شدن مشکلات ساخت و ساز در اراضی حسین آباد این شهر خبر داد.

مهندس "مهدی مهدوی نیا" در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با پیگیری و رایزنی شهرداری و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر با اداره راه و شهرسازی، اداره ثبت اسناد و املاک، اداره اوقاف و امور خیریه و دیگر مراجع ذی ربط مشکلات ساخت و ساز در این اراضی در مرحله پایانی است.

وی اظهارداشت: با تحقق این مهم، ساخت و ساز در مساحت ۳۷ هکتار از اراضی حسین آباد برای متقاضیان ایجاد مسکن به صورت یک طبقه و نیم در این منطقه فراهم خواهد شد.

مهندس مهدوی نیا گفت: در حال حاضر نیز مشکل صدور اسناد مالکیت شهرک های چمران و طالقانی نیز با پیگیری های صورت گرفته رفع شده است.
وی در ادامه آغاز احداث دو بوستان نهج البلاغه و بانوان، شهرک هوشمند، توسعه سیستم جامع الکترونیک شهرداری به منظور تکریم ارباب رجوع، مشارکت بخشی در حوزه مدیریت شهری از جمله برنامه های دارای اولویت شهرداری اعلام کرد.
شهردار اشتهارد گفت: اجرای طرح جهادی محله به محله، راه اندازی سالن حجاب ویژه بانوان، تقویت ناوگان حمل و نقل، تقویت تجهیزات آتش نشانی و مدیریت بحران شهر، روکش آسفالت محور اشتهارد به شهرک صنعتی و ورودی شرقی شهر، لکه گیری شهرک های صدرا و سلمان فارسی و دیگر نقاط پر تردد شهری از برنامه های انجام شده شهرداری به شمار می رود.
این مسئول در ادامه اضافه کرد: اجرای طرح فیبرنوری به منظور افزیش سرعت دسترسی و کاهش ترافیک در شبکه ارتباطات سیار، ادامه عملیات روکش آسفالت در مناطق هدف قرارگاه ، جدول گذاری و راه اندازی بازارچه ویژه اقشار آسیب پذیر را از برنامه های در دست اجرای این شهرداری بر شمرد.
شهردار اشتهارد تخصیص بودجه اندک به شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده بر اساس جمعیت ۳۵ هزار نفر و عدم لحاظ جمعیت واقعی و اجرایی نشدن برخی از طرح ها و پروژه های عمرانی از سوی شهرداری به دلیل کمبود بودجه را از مشکلات اصلی شهرداری مطرح کرد.
مهندس مهدوی نیا گفت: انتظار می رود با نگاه ویژه مسئولان استانی و شهرستان بتوان از مشکلات حوزه شهری بکاهیم و شاهد اجرای برنامه های خدماتی و عمرانی در مسیر خدمت رسانی شایسته به شهروندان باشیم.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.