تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد ملی را به نمایش می گذارند
23 بهمن 1401 - 10:43
3
دانش آموزان که امروزه از آنها به نام دهه هشتادی ها یاد می شود، امروز با حضوری گسترده در کنار معلمان و والدین خود اقدام به اجرای مانور ۲۲ بهمن در میدان والفجر کرج به صورت مستقل کرده اند زیرا معتقدند مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد ملی را به نمایش گذاشته و توطئه دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

دانش آموزان که امروزه از آنها به نام دهه هشتادی ها یاد می شود، امروز با حضوری گسترده در کنار معلمان و والدین خود اقدام به اجرای مانور ۲۲ بهمن در میدان والفجر به صورت مستقل کرده اند زیرا معتقدند مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد ملی را به نمایش گذاشته و توطئه دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد.

" مریم حسینی " از دانش آموزان دوره متوسطه دوم با اشاره به هراس دشمنان از این راهپیمایی با عظمت می گوید: ‌امسال به توفیق الهی ۲۲ بهمن مظهر حضور مردم، عزت و وحدت آنان، اعتماد متقابل بین مردم و نظام خواهد بود و این پیام را به دشمنان می‌رساند که تلاش آن‌ها برای از بین بردن اتحاد ملی بی‌نتیجه است.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی امروز در برابر توطئه‌های استکبار جهانی استوار ایستاده و برای ساختن تمدن نوین اسلامی پیش می‌رود.
وی ادامه داد: دهه فجر آغاز انقلاب تمدنی و حیات طیبه و زمینه‌ساز دولت کریمه حضرت مهدی(عج) است و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه عدالت‌گستری، ایستادگی ،مقاومت، وحدت، عزت، کرامت، اقتدار، عزم، استقلال‌خواهی و شعار نه شرقی نه غربی و آزادی ملت ایران است.

این دهه هشتادی بیان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه ایمان، عمل به فریضه عبادی و سیاسی، جهاد، حضور درصحنه، دفاع از ولایت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهداست و این حضور مقتدرانه توطئه‌های پیچیده و ترکیبی دشمنان را از بین می‌برد.
" آرمین فضلی " دیگر دانش آموز شرکت کننده در این همایش بزرگ دانش آموزی و فرهنگیان افزود: دشمنان بدانند نمی‌توانند مردم را از نظام و از یکدیگر جدا کرده و یا گروه‌های مختلف ملت را به جنگ با یکدیگر وادار کنند؛ هدف دشمنان ایجاد اختلاف، بی‌اعتمادی و به‌زانو درآوردن نظام اسلامی است و ۴۴ سال است که در این راستا تلاش می‌کند و این بار نیز این آرزو را به گور خواهند برد.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مرزهای فکری و علمی را درنوردیده و الهام‌بخش و نجات‌بخش برای انسان معاصر است و آماده پایه‌ریزی تمدن نوین اسلامی بر اساس اخلاق، معنویت و عدالت‌خواهی است.
وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در مرحله پیچ حساس تاریخی قرارگرفته و با عبور از این پیچ‌وخم‌ها، آینده ملت روشن است و این انقلاب به ظهور منجی عالم بشریت منتهی خواهد شد.
دانش آموزکرجی در ادامه به عفو گسترده مقام معظم رهبری در خصوص دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: این بخشش جلوه‌ای از دولت کریمه مهدوی بود و این عفو حکیمانه، پدرانه و در اوج اقتدار نظام سلامی در ترمیم برخی گسل‌ها و ناملایمتی ها حاصل از توطئه دشمنان انجام گرفت.
" امیر رضا گل محمدی " از دانش آموزان دوره اول متوسطه نیز گفت: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله بهمن یک تکلیف بزرگ و اثربخش دینی، ملی و انقلابی و موجب شکست توطئه دشمنان انقلاب اسلامی است.
وی افزود: چشم دنیا به راهپیمایی ۲۲ بهمن ملت قهرمان و با بصیرت ایران اسلامی دوخته شده و باید همه اقشار وحدت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهند.
وی بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تمام توطئه‌ها و طراحی دشمنان خارجی را علیه امنیت ملی داخلی و امنیت مردم خنثی می‌کند از این رو حضور همه جانبه آحاد مردم در این مراسم یک امر واجب است.

گل محمدی یاد آورشد: برای خنثی کردن تمام توطئه‌ها و معادلات دشمنان نظام اسلامی و دشمنان همه قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن سالروز پیروزی انقلاب حضوری همه جانبه خواهند داشت تا دشمنان را ناامید کنند.
هما درخشان دیگر دانش آموز البرزی است که می گوید: در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های والای نظام اسلامی، امام رهبری و شهدای والا مقام تجدید بعیت می کنند و حضور پررنگ و با شکوه آن ها مشت محکمی بر دهان کسانی باشد که امنیت ملی و پایدار کشور ما را بر نمی تابند.

وی تصریح کرد: امروز مردم سرافراز ما کنار دولت هستند و دولت و ملت یکپارچه و متحد در راستای پیشبرد آرمان های انقلاب و شهدا تلاش می‌کنند.

وی یادآورشد: رسالت همه ما ایرانیان حرکت در مسیر ولایت است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.