تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد ملی را به دنیا نشان دادند
24 بهمن 1401 - 9:34
3
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ، گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در بیست و دوم بهمن دوباره حماسه آفرینی کردند و نشان دادند مردم ایران با هم متحدند.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ، گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در بیست و دوم بهمن دوباره حماسه آفرینی کردند و نشان دادند مردم ایران با هم متحدند.

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان ساوجبلاغ، با اشاره به حضور با شکوه مردم در گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار بسیج از ، گفت: انقلاب اسلامی ایران به عالم نشان داد که می توان با تکیه بر اسلام، جوانان و مردم متدین بر تمام مشکلات غلبه کرد.
وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در منطقه خاورمیانه به شمار می آید و این مسئله بسیار برای غربی ها سخت است.
شفیع خانی با بیان اینکه دشمنان ما چهل و چهار سال است که تلاش می کنند در همه ی فضاها نشان دهند که این انقلاب ثمری نداشته است ولی اشتباه می کنند مردم پای این انقلاب ایستاده اند، بیان کرد: این پیشرفت هایی که امروز در کشور مشاهده می شود‌،ثمره ی انقلاب اسلامی است، پیشرفت هایی در زمینه های مختلف به دست آمده است،همه به برکت انقلاب اسلامی است و این یک حقیقت است.
انشالله با عنایت خداوند تبارک وتعالی و همت مسئولین و جوانان مؤمن و انقلابی مشکلاتی که وجود دارد نیز رفع میشود امروز جوانان و نوجوانان ما بدانند ما این دستاوردهایی که امروز وجود دارد را همه را مدیون خون شهدا و رزمندگانی هستیم که گوش به فرمان حضرت امام بودند و امروز ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
وی افزود: مردم با حضور پرشکوه خود در بیست و دوم بهمن دوباره حماسه آفرینی کردند و در دهان دشمنان داخلی و خارجی زدند و به عالم نشان دادند که مردم ایران با هم متحدند و همه ی ما گوش به فرمان رهبر عزیز خود هستیم.
شفیع خانی گفت: ملت شریف و ولایی و انقلابی ایران اسلامی بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای عزیزمان تجدید میثاق کردند و نشان دادند که همیشه حامی انقلاب اسلامی هستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.