تصویر
مردم در نصب وسایل گاز سوز نکات ایمنی را رعایت کنند
03 آبان 1401 - 14:48
2
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به کاهش دما و استفاده مردم از وسایل گرما زا و گاز سوز از مردم خواست نصب وسایل گاز سوز به ویژه بخاری ها را به کارشناسان بسپارند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اشاره به کاهش دما و استفاده مردم از وسایل گرما زا و گاز سوز از مردم خواست نصب وسایل گاز سوز به ویژه بخاری ها را به کارشناسان بسپارند.

محمد یساولی افزود: همه ساله با سرد شدن هوا مردم بلافاصله اقدام به نصب وسایل گرمازا و گاز سوز می کنند که کم دقتی در نصب این وسایل مخاطره آمیز بوده است .
وی ادامه داد: نصب مناسب دودکش بخاری ها و سایر وسایل گاز سوز از بازگشت دی اکسید کربن به داخل اتاق ها جلوگیری کرده و مانع بروز حوادث ناگوار می شود.
یساولی گفت : متاسفانه در سال های گذشته براثر بی توجهی به نکات ایمنی در نصب وسایل گاز سوز شاهد حوادث مرگباری در و سایر مناطق استان البرز بودیم .
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تاکید کرد: بازدید داخل دودکش و کلاهک لوله های بخاری، استفاده از شیلنگ سالم و رعایت استانداردها در نصب وسایل گاز سوز ضروری است .
وی تاکید کرد: استفاد از سایر وسایل گاز سوز اما گرما زا نیز نیازمند بررسی کارشناسانه بوده و نباید در این بخش سهل انگاری صورت گیرد.
وی افزود: گاهی مواقع نشت گاز از شیلنگ یا سایر قسمت های وسایل گاز سوز به حوادث ناگوار و مخاطره آمیز انجامیده است.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به کاهش دما و استفاده مردم از وسایل گرما زا و گاز سوز از مردم خواست نصب وسایل گاز سوز به ویژه بخاری ها را به کارشناسان بسپارند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به کاه

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.