تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد

مردم را از حق و تکلیف خود برای شرکت در انتخابات آگاه کنید
18 بهمن 1402 - 14:07
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ولی امر مسلمین، انتخابات را بعنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده اند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ولی امر مسلمین، انتخابات را بعنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده اند.

مجتبی عبداللهی در دیدار صمیمی با دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در شهرستان اشتهارد که روز ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در تالار شهرداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک اعیاد ماه رجب، افزود: دست اندرکاران برگزاری انتخابات امین و معتمد مردم و نظام هستند بنابراین علاوه بر انجام وظایف، تکلیف بزرگ تبیین گری و امیدآفرینی در خصوص دستاوردهای انقلاب و دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رای را دارند.
وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم علیرغم محدودیت های مالی، با جدیت درصدد جبران کمبودها و عمل به تعهدات گذشته و کنونی است.
عبداللهی با سپاس از دست اندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: قدردانی از تلاش های صورت گرفته و اهتمام مدیران در بخش های مختلف یک وظیفه است و باید این فرهنگ را ترویج کنیم.
وی افزود: تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری در برنامه ها و نشست های مختلف از ابتدای امسال، نشان دهنده اهمیت این انتخابات در برهه حساس کنونی است.
عبداللهی گفت: ولی امر مسلمین، انتخابات را بعنوان حق و تکلیف تمامی آحاد جامعه دانسته و این رویداد بزرگ را مظهر قدرت ملی اعلام کرده اند.
وی افزود: مشارکت پرشور در انتخابات، اتحاد، انسجام و اراده مردم را در تعیین سرنوشت کشور و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.
عبداللهی گفت: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثارگر تقدیم انقلاب کرده اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی آیند و با تمام وجود از آن صیانت می کنند.
وی افزود: حضور پرشور پای صندوق های رای مظهر وحدت و قدرت مردم و جمهوری اسلامی در جهان است.
استاندار البرز گفت: ۴۵۰ کاندیدا برای ۳ کرسی استان البرز در مجلس شورای اسلامی وجود دارد و در نهایت ۳ نفر با رای مردم بعنوان نمایندگان البرز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.