تصویر
مردم طالقان بی صبرانه منتظر میزبانی از شهید دوران دفاع مقدس هستند
29 خرداد 1402 - 13:06
1
مهندس علی مهدوی فرماندار طالقان در دومین جلسه هماهنگی آئین استقبال از شهید رزمنده عیسی شجاعی که پس از 40 سال تفحص و در روز پنجشنبه اول تیر ماه در شهرستان طالقان تشییع خواهد شد گفت: این شهرستان بار دیگر با ورود پاک شهید تازه تفحص شده رنگ و بوی شهادت و ایثار را به خود می گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ


مهندس علی مهدوی در دومین جلسه هماهنگی آئین استقبال از شهید رزمنده عیسی شجاعی که پس از ۴۰ سال تفحص و در روز پنجشنبه اول تیر ماه در تشییع خواهد شد گفت: این شهرستان بار دیگر با ورود پاک شهید تازه تفحص شده رنگ و بوی شهادت و ایثار را به خود می گیرد.

ایشان در ادامه تاکید کردند: که امروز وظیفه ما بر این است تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تبیین و معرفی کنیم چرا که این شهدای گرانقدر همچون چراغ روشنی در ظلمت و تاریکی می باشند.

لازم به ذکر است پیکر پاک شهید والامقام عیسی شجاعی روز پنجشنبه اول تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۵ بعد ازظهر از میدان معلم به سمت میدان شهید سردار سلیمانی با حضور گسترده مردم و در ادامه در ساعت ۱۷ در روستای دنبلید(زادگاه شهید)تشییع و آرام خواهد گرفت

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.