تصویر
مردم ولایتمداری را از حاج قاسم یاد گرفته اند
12 دی 1401 - 8:31
2
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مردم انقلابی استان البرز با حضور خود در راهپیمایی ها نشان دادند که ولایتمداری را از حاج قاسم فرا گرفته اند و به تاسی از او همچنان پشتیبان نظام و گوش به فرمان ولایت هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی گفت: مردم انقلابی استان البرز با حضور خود در راهپیمایی ها نشان دادند که ولایتمداری را از حاج قاسم فرا گرفته اند و به تاسی از او همچنان پشتیبان نظام و گوش به فرمان ولایت هستند.

علی قاسم پور در هشتاد و هفتمین جلسه رسمی این شورا که با حضور اعضای شورا، شهردار، معاونین وی، مدیران شهرداری و اصحاب رسانه در سالن جلسات شورا برگزار شد، از حضور پرشور مردم استان در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی قدردانی کرد.
وی با اشاره به سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: مردم انقلابی و با بصیرت استان البرز با حضور خود در راهپیمایی ها و مناسبت های مختلف، نشان دادند که ولایتمداری را از حاج قاسم فرا گرفته اند و به تاسی از سردار دل ها، همچنان پشتیبان نظام و گوش به فرمان ولایت هستند.
رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: از همین تریبون و به نیابت از اعضای یاد و خاطره همه شهدا از صدر اسلام، انقلاب، دفاع مقدس، حرم اهل بیت (ع)، امنیت و سلامت را گرامی داشته و به خانواده های آن ها تسلیت می گویم.
قاسم پور خطاب به گفت: امروز ۱۱ دی ماه است و برابر قانون باید تا پایان ماه برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ از سوی شهرداری تقدیم شورای شهر شود تا برنامه ریزی صحیح و مدونی برای یک سال شهر انجام شود در حالی که با رصد صورت گرفته توسط همکاران، تا امروز جلساتی برگزار نشده و نقطه نظراتی بیان نشده است.
وی افزود: مدیریت شهری می تواند با این رویکرد بودجه را تهیه و به شورا ارسال کند تا در شورا به آن پرداخته شود.
اما توصیه بنده این است که شهرداری منویات اعضای شورای شهر را در نظر گرفته و کار بر اساس تعامل و هم اندیشی پیش برود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.