تصویر
مرکز دفن و پردازش حلقه دره سم‌پاشی شد
26 اردیبهشت 1401 - 16:43
3
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از سم‌پاشی مرکز دفن حلقه دره خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور کنترل آفات و مبارزه با حشرات موذی صورت گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان مدیریت پسماند از سم‌پاشی مرکز دفن حلقه دره خبر داد و گفت: این اقدام به‌منظور کنترل آفات و مبارزه با حشرات موذی صورت گرفت.

محمدرضا خسروی این خبر را اعلام کرد و افزود: با نظر کارشناسان و متخصصان واحدHSE سازمان و با به‌کارگیری از سموم مجاز به‌صورت ترکیبی، مرکز دفن و پردازش حلقه دره سم‌پاشی شد.
این مسئول اضافه کرد: سم‌پاشی این مرکز جهت کنترل آفات و مبارزه با حشرات موذی و با در نظر گرفتن ملاحظات زیست‌محیطی به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود.
خسروی ادامه داد: با توجه به مأموریت سایت حلقه دره، سم‌پاشی و حذف آفات احتمالی به‌منظور پیشگیری از رشد و انتقال عوامل بیماری‌زا تحت نظارت کارشناسان انجام می‌گیرد
.
نظارت مستمر بر حمل و پردازش پسماندهای بیمارستانی
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری از دیگر اقدامات واحد HSE سازمان به نظارت مستمر بر حمل و پردازش پسماندهای بیمارستانی اشاره کرد و گفت: به‌منظور نظارت بر رعایت اصول بهداشتی و رعایت ضوابط زیست‌محیطی و الزامات ایمنی، کارشناسان HSE سازمان از تمامی خودروهای حمل پسماند عفونی و عادی بیمارستان‌ها در محل بارگیری واقع در بیمارستان‌ها و همچنین از نحوه انتقال آن‌ها به مرکز دفن حلقه دره بازدید می‌کنند.
این مسئول با اشاره به حساسیت موضوع پسماندهای بیمارستانی اضافه کرد: تمامی خودروهای حمل پسماند عفونی و عادی بیمارستان‌ها از محل بارگیری تا لحظه حمل و تحویل به مرکز دفن و پردازش حلقه دره تحت نظارت سازمان قرار دارد و مواردی اعم از کارت سلامت رانندگان، ایمنی و وضعیت بهداشت خودرو، وسایل حفاظت فردی عوامل و غیره به‌صورت مستمر بازدید و پایش می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.