تصویر
مسئولان، سربازان عرصه پراهمیت فرهنگ هستند
31 فروردین 1401 - 10:07
2
نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی نظرآباد در سال جاری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال جاری برگزار شد.

شورای فرهنگ عمومی این شهرستان به ریاست امام جمعه و با حضور سرپرست فرمانداری نظرآباد و روسای ادارات مربوطه برگزار گردید.
در این جلسه سرپرست فرمانداری نظرآباد ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، فرهنگ را اکسیژن جامعه بیان نموده و اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی، قرارگاه محوری و شهرستان بوده و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و در همین راستا روسای ادارات می بایست در آن حضوری موثر و با برنامه ریزی منظم و منسجم داشته باشند تا بتوان به نتایج ثمربخشی رسید‌‌.
وی در ادامه عمل گرایی را در جلسات بسیار اساسی برشمرده و گفت: همه ما مسئولان سرباز عرصه پراهمیت فرهنگ هستیم که باید با رهنمودهای امام جمعه محترم، پای کار و دغدغه مند بوده و در خدمت رسانی، به انجام امور تسریع بخشیم تا بهترین ها برای مردمی که لایق بهترین ها هستند ایجاد شود.
دکتر بغدادی در پایان بر ضرورت سامان دهی تشکل های مردمی و بهره مندی حداکثری از ظرفیت های آنان در حوزه های مختلف تاکید داشته و با اشاره بر نقش کلیدی جوانان گفت: جوانان محور جامعه هستند که در این راستا باید ضمن حمایت از این قشر، فرصت بیان خواسته ها و نظراتشان به آنان داده شود.
گفتنی است که در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضا، برخی از کمیته های شش گانه ذیل شورا جمع بندی و نحوه مدیریت و عملکرد آن ها مصوب گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.