مسئولان باید امانتداران خوبی باشند
  • آذر ۱۳, ۱۴۰۱ ساعت: 19:11
  • جلسه شورای اداری شهرستان باحضور امام جمعه محترم، فرماندار و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار گردید.
    پ
    پ

    جلسه شورای اداری شهرستان باحضور امام جمعه محترم، فرماندار و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار گردید.

    در ابتدا فرمانده انتظامی و روسای ادارات ورزش و جوانان و بهزیستی شهرستان به ارائه گزارش پیرامون اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو پرداختند.
    همچنین در این جلسه امام جمعه با اشاره بر اینکه مسئولان باید امانتداران خوبی باشند اظهار داشت: جایگاه، پست و مقام همگی امانتی است بر گردن مسئولین که باید بعنوان خادمان مردم امانتداران خوبی بوده و تلاش نمایند در حد توان و بنا به اختیار و وظایفی که دارند در طول مسئولیتشان مثمرثمر واقع شوند.
    حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی در خصوص اغتشاشات اخیر در کشور که همگی نقشه های از پیش تعیین شده دشمن بوده است عنوان نمود: اگرچه دشمن تلاش بسیاری برای اجرای نقشه های شوم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است اما به حمدالله نظرآباد جوی آرام را تجربه نموده و حیله های دشمن نتوانست در افکار مردم ولایتمدار شهرستانمان رخنه کند که از حس امیدواری مردم و اعتماد و ارتباط خوبشان با مسئولین نشات گرفته و امید است باهمت جمعی خادمان مردم، این مهم استمرار داشته باشد.
    در ادامه ضمن قدردانی از امام جمعه محترم به پاس همراهی هایشان در فعال سازی هرچه بیشتر مساجد، با تاکید بر لزوم توجه ویژه بر رونق امور در شهر و روستاهای شهرستان گفت: کلیه مسئولان افزون بر اجرای امور عمرانی و وظایف محوله، مکلف به توجه ویژه بر موضوعات و فرهنگی و حرکت در این مسیر هستند.
    وی افزود: شورای فرهنگی روستاها نیز باید در اسرع وقت تشکیل، و بر مسائل فرهنگی کلی روستاها با حضور مسئولین هر روستا پرداخته شود.
    دکتر بغدادی همچنین در خصوص اهمیت همه جانبه نگری در مدیریت امور و پرهیز از تک بعدی نگری یادآور شد: دیدار و بررسی مشکلات تحت پوششین بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، تشکیل قرارگاه جهادی اشتغال در نظرآباد برای اولین بار در البرز، بررسی و حل مشکل انشعابات و اراضی اوقافی و اسناد مالکیت دچار مشکل شهرستان، جانمایی زمین نهضت ملی مسکن، بازدید مستمر از روستاهای دور و نزدیک شهرستان، بهره برداری از زمین چمن در مناطق مختلف و ۶زمین چمن در شرف افتتاح برای افزایش سرانه های ، پیگیری های مستمر اجرای پروژه های آبرسانی نظرآباد و.
    .
    .
    همگی در راستای توجه به نیازهای شهرستانمان در بخش های مختلف تحقق یافته چراکه نظرآباد مملو از ظرفیت های بسیار بوده و مثلث تلاش مضاعف، همت جمعی و اتحاد خواهد توانست این شهرستان را بیش از پیش توسعه ببخشد.
    نماینده عالی دولت در نظرآباد در خاتمه به کسب رتبه اول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدای والامقام و جانبازان سرافراز، شهردار نظرآباد برای کسب رتبه برتر کشور در پرداختن به امور فرهنگی، کسب رتبه برتر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در البرز، افزایش چشمگیر تخصیص اعتبارات به نسبت سال گذشته و.
    .
    .
    اشاره داشته و همه آنها را مرهون زحمات مستمر و برنامه ریزی های اصولی خادمان مردم در نظرآباد عنوان داشت.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر