تصویر
مسئولان با مردم صادقانه رفتار کنند
09 اسفند 1401 - 16:44
3
ملاقات مردمی فرماندار همچون هفته های گذشته برگزار شد که وی بر داشتن صداقت در رفتار و پاسخگویی دقیق به مردم تأکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

ملاقات مردمی فرماندار همچون هفته های گذشته برگزار شد که وی بر داشتن صداقت در رفتار و پاسخگویی دقیق به مردم تأکید کرد.

برنامه ملاقات عمومی فرمانداری با حضور فرماندار، مشاور و معاونان روزهای سه شنبه هر هفته در دفتر فرماندار برگزار می شود.
در برنامه ملاقات مردمی امروز، درخواست کنندگان و مراجعان مسائل خود را ‌با فرماندار و معاونان فرمانداری مطرح کردند و دستورات لازم برای پیگیری، بررسی و رفع مشکلات موضوعات مطرح شده صادر شد.
فرماندار در پایان این برنامه ملاقات مردمی با بیان اینکه، لازم است مجموعه ادارات و سازمان های دولتی ارتباط مستمر با مردم را تقویت کنند، عنوان کرد: با پیگیرهای لازم اغلب مشکلات مراجعین در این ملاقات ها رفع می شود که رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.
افزود: آسیب شناسی مشکلات یکی از خواص برنامه های ملاقات مردمی است که در این دیدارهای چهره به چهره می توانیم به درستی آنها را احصا کنیم.
کاشفی معتقد است: توجه به خواسته به حق و قانونی مردم وظیفه ماست چرا که مجموعه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از خواست مردم است.

نماینده عالی دولت در فردیس با اشاره به اینکه در برخی از موارد خواسته ها به گونه ای است که خارج از اختیارات بوده و در چارچوب قانونی نمی باشد بیان کرد: مدیران در برنامه های ملاقات عمومی بر رسیدگی به امور مردم و ارائه پاسخ قانع‌ کننده به ارباب رجوع دقت لازم را داشته باشند.
‎وی اذعان داشت: وظیفه ذاتی مسئولان تلاش برای حل مشکلات و کاهش دغدغه های مردم است که برنامه های ملاقات عمومی باید این مسیر را کوتاه تر کند.
در این برنامه ملاقات عمومی فرماندار، مشاور و معاونان فرماندار با ۳۱ شهروند دیدار چهره به چهره داشتند که هر کدام پس از طرح مشکلات و موضعات شان دستورات لازم برای رسیدگی و حل موضوع را دریافت کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.