تصویر
مسئولان قضایی دیوان عدالت اداری دستور رسیدگی به درخواست‌های ۲۵۰ نفر از مردم استان البرز را صادر کردند
25 خرداد 1402 - 8:28
1
مسئولان قضایی دیوان عدالت اداری همراه با معاونان در جریان سفر به استان البرز، با ۲۵۰ نفر از مراجعان دیدار و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


مسئولان قضایی دیوان عدالت اداری همراه با معاونان در جریان سفر به استان البرز، با ۲۵۰ نفر از مراجعان دیدار و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.

رئیس دیوان عدالت اداری همراه معاونان قضایی دیوان در جلسه ملاقات مردمی به بررسی مشکلات و روند رسیدگی به پرونده‌ها پرداختند و با شنیدن درخواست‌های مردمی، دستورات لازم در خصوص پرونده‌های قضایی ملاقات شوندگان را صادر کردند و نتیجه اولیه رسیدگی به درخواست‌های مراجعان طی ۲ هفته به آنان، اعلام می‌شود.
تبدیل وضعیت استخدامی، اعتراض به آرای هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، اعتراض به آرای کمیسیون ماده ۱۰۰، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور، درخواست اعمال ماده ۷۹ قانون دیوان و تسریع در اجرای رای از عمده مسائل مطرح شده در این دیدار بود.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در این دیدار با تشکر از مجموعه قضایی استان البرز، ابراز امیدواری کرد تا با تداوم جلسات ملاقات‌های مردمی برای رفع مشکلات شهروندان گام‌های مثبت بیشتری برداشته شود.
در این دیدار رئیس دیوان عدالت اداری و معاونان با ۲۵۰ نفر از مراجعه‌کنندگان دیدار و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.