تصویر
مسئولین مربوطه تلاش کنند هفته بسیج متفاوتی در مشکین دشت داشته باشیم
27 آبان 1402 - 11:16
1
جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج حوزه مقاومت بسیج ادارات ناحیه امام رضا (ع)شهرستان فردیس در شهرداری مشکین دشت برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج حوزه مقاومت بسیج ادارات ناحیه امام رضا (ع)شهرستان در شهرداری مشکین دشت برگزار شد.

جلسه ای به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج حوزه مقاومت بسیج ادارات ناحیه امام رضا(ع)شهرستان فردیس به ریاست جناب سرهنگ چگینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس و با حضور دکتر سلگی سرپرست شهرداری مشکین دشت و فرماندهان پایگاه های تابعه در محل سالن جلسات شهرداری مشکین دشت برگزار شد.
دکتر سلگی سرپرست شهرداری مشکین دشت در ابتدای جلسه ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت هفته بسیج، به نقش و جایگاه بالا و تأثیر گذار بسیج در پیشبرد اهداف اسلامی در مقاطع مختلف اشاره کرد و پیگیری اجرای برنامه های مختلف و متنوع به مناسبت هفته بسیج را خواستار شد و تاکید کرد مسئولین مربوطه با برنامه ریزی و هماهنگی تلاش کنند ، هفته بسیج متفاوتی با سالهای گذشته در شهرهای مشکین دشت و فردیس بخصوص در سطح ادارات شهرستان داشته باشیم .

در این جلسه بعد از سخنان جناب سرهنگ چگینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان فردیس در خصوص اجرای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج و محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل در غزه و نقش بسیج در خدمت به شهروندان ، هر یک از حاضرین نیز برنامه های پیشنهادی خود را جهت اجرا در هفته بسیج ارائه و پس از جمع بندی ، برنامه های پیشنهادی و شاخص اخذ و دستورات اجرایی در قالب بزرگداشت هفته بسیج در سطح ادارات شهرستان فردیس از تاریخ ۲۹ آبان لغایت ۵ آذر ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.