تصویر
مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی استان البرز برگزار شد
20 آذر 1401 - 12:31
2
مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی استان البرز با همکاری کانون های بازنشستگی کارگری و کارکنان استان البرز و اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در دو گروه «کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی» و «کارگران بازنشسته و مستمری بگیر »استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسابقات انتخابی المپیاد بازنشستگان تامین استان البرز با همکاری کانون های بازنشستگی کارگری و کارکنان استان البرز و اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در دو گروه «کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی» و «کارگران بازنشسته و مستمری بگیر »استان البرز برگزار شد.

مسابقات انتخابی المپیاد ورزشی بازنشستگان تامین اجتماعی استان البرز با همکاری کانون های بازنشستگی کارگری و کارکنان استان البرز و اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز در دو گروه «کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی» و «کارگران بازنشسته و مستمری بگیر »استان البرز در رشته های ورزشی شنا ، تنیس روی میز ، فوتبال دستی ، تیراندازی با تفنگ بادی ، شطرنج و دارت د در محل کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر شهرستان برگزار و افراد منتخب به شرح ذیل به مسابقات نهایی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران ، راه یافتند .
در گروه کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی استان البرز آقایان ابوالحسن قورچیان در رشته دارت ، حسین پزشکپور در رشته تنیس روی میز ، عباس تهیدست در رشته فوتبال دستی ، یوسف برزگری در رشته شطرنج و امیر مرادزاده در رشته تفنگ بادی و سرکار خانم فاطمه مهر در رشته دارت بانوان به عنوان نفرات برگزیده به مسابقات نهایی المپیاد بازنشستگان و مستمری بگیران راه یافتند .
در گروه کارگران بازنشسته و مستمری بگیر استان البرز نیز در رشته شنا آقایان هادی خلیلی از شهرستان کرج ، در رشته تنیس روی میزی منصور نوبختی از شهرستان کرج ، در رشته فوتبال دستی داود قاسمی از شهرستان ساوجبلاغ ، در رشته تیراندازی با تفنگ بادی محسن یزدی از شهرستان کرج ، در رشته شطرنج علی منصور معینی از شهرستان کرج و در رشته دارت رضا میرزایی از شهرستان ساوجبلاغ به عنوان نفرات برتر استان به مرحله نهایی المپیاد ورزشی کارگران بازشسته راه یافتند .
شایان ذکر است المپیاد بازنشستگان و مستمری بگیران کارکنان بازنشسته تامین اجتماعی و کارگران بازنشسته و مستمری بگیر در زمستان سال جاری در استان های یزد و کرمان برگزار خواهد شد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.