تصویر
مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز برگزار شد
05 آذر 1401 - 9:11
3
شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «البرز قوی» ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ، مفاهیم امروز پنج شنبه سوم آذرماه در آستان مقدس امامزاده طاهر علیه السلام کرج با حضور بانوان و اقایان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «البرز قوی» ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ ، مفاهیم امروز پنج شنبه سوم آذرماه در آستان مقدس امامزاده طاهر علیه السلام با حضور بانوان و اقایان برگزار شد.

مسابقات قرآنی با حضور برادران و خواهران جامعه کار و تلاش استان البرز در رشته های قرائت ترتیل حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و با حضور داوران ملی در محل امامزاده طاهر علیه السلام کرج برگزار شد و رتبه های برتر در رشته های این دوره از مسابقات به زودی اعلام خواهد شد.
هر ساله به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در میان جامعه کارگران و تلاشگران استان البرز و خانواده‌های آنان، مسابقات قرآنی در رشته های مختلف برگزار می‌شود که این برنامه روز پنجشنبه سوم آذر ماه سال جاری در محله امامزاده طاهر کرج برگزار شد و در آیینی از برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل به عمل خواهد آمد.
گفتنی است حائزین رتبه های برتر این دوره از مسابقات در سطح استانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش راه خواهند یافت و رتبه های برتر استان های سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.