تصویر
مسابقه والیبال در مرکز بهبودی اقامتی میان مدت ترک اعتیاد پرواز راهیان برگزار شد
25 تیر 1402 - 11:12
0
بمناسبت هفته بهزیستی «حسین کریم پور ماچیانی» مدیر بهزیستی کرج به همراه معاونین خود به مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد پرواز راهیان رفت و در مسابقه والیبال شرکت کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


بمناسبت هفته بهزیستی «حسین کریم پور ماچیانی» مدیر بهزیستی به همراه معاونین خود به مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد پرواز راهیان رفت و در مسابقه والیبال شرکت کرد.

در این دیدار «حسین کریم پور ماچیانی» مدیر بهزیستی کرج با شرکت در مسابقه والیبال بین بیماران شور و هیجان خاصی در بازی ایجاد کرد ودرپایان بازی به درخواست های این عزیزان پاسخ داد و دستور رسیدگی صادر کرد.
مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد پرواز راهیان به مدیریت علی اقایاری به مدت ۶سال است که تأسیس شده با هدف :ارائه خدمات پزشکی ، اقامتی ،مشاوره فردی وگروهی،جلسات شکرگزاری لازم به توضیح است نحوه پذیرش توانخواهان و بیماران در این مرکز به صورت خودمعرف،کلانتری ،بهزیستی و ماده (۱۶).
.
.
می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.