تصویر
مسابقه کتابخوانی “ایران اسلامی بر قله افتخار ” در ایام الله مبارک فجر برگزار می شود
18 بهمن 1402 - 17:04
2
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی "ایران اسلامی بر قله افتخار " در ایام الله مبارک فجر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری مسابقه کتابخوانی "ایران اسلامی بر قله افتخار " در ایام الله مبارک فجر خبر داد.

عسگرپور گفت: در راستای شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، مسابقه کتابخوانی "ایرانی اسلامی بر قله افتخار" با مشارکت بیش از ۱۰۰۰ نوسواد دوره انتقال برگزار می شود.
وی با بیان اینکه سازمان نهضت سوادآموزی در راستای رسالت های خود برنامه ها ی متنوعی در طول سال برنامه ریزی و اجرا می کند، افزود: ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تقویت روحیه خودباوری ملی، جلب مشارکت سوادآموزان برای اجرای هرچه بهتر سیاست های کلان و راهبردی کشور از مهترین اهداف برگزاری این مسابقه می باشد.
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: محتوا این کتاب بر اساس حمایت از تولیدات داخلی تهیه و تدوین گردیده و داستان دختری است که با کمک خانواده و اهالی روستا توانسته است به خودکفایی برسد.
وی ادامه داد: دشمنان مردم و نظام همواره درصدد نا امید کردن مردم هستند و یکی از ابزارها و اهرم های فشار روانی بر مردم ، مسئله اقتصاد است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین مسئله کشور در سالیان اخیر را موضوع اقتصاد و معیشت مردم بیان کردند و اگر فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی و خودکفایی و اشتغالزایی در جامعه گسترش یابد، با توکل بر خداوند متعال دشمنان نا امید می گردند.
عسگرپور اظهار کرد: آزمون مسابقه کتابخوانی در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کلاس های دوره انتقال برگزار می شود و پس از مشخص شدن نتایج مسابقه ، از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.