تصویر
مساجد قلب و محور امور عبادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی محلات هستند
30 مرداد 1401 - 16:22
4
مهندس جعفری فرماندار چهارباغ در مراسم روز جهانی مساجد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه ناحیه چهارباغ، امامان جماعت شهرستان، هیات امنای مساجد و همچنین فرماندهان پایگاه های بسیج در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، بر نقش محوری مسجد در جامعه اسلامی تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس جعفری فرماندار در مراسم روز جهانی مساجد که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام‌جمعه محترم، سرهنگ حسنیان فرماندهی سپاه ناحیه چهارباغ، امامان جماعت شهرستان، هیات امنای مساجد و همچنین فرماندهان پایگاه های بسیج در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، بر نقش محوری مسجد در جامعه اسلامی تاکید کرد.

فرماندار چهارباغ در سخنرانی خود گفت: مسجد پایگاه عبادی، سیاسی، و در اسلام بوده و اولین اقدام پیامبر بعد از هجرت به مدینه هم ساخت مسجد بود.
مهندس جعفری در ادامه تصریح کرد: تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی باید به محوریت مساجد برگزار شده و تعامل و همکاری بین امامان جماعت، هیات امنای مساجد، کانون های فرهنگی و بسیج محلات می تواند موجب شکوفایی و توسعه شهرستان چهارباغ شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: جذب جوانان به مسجد ضروری است و مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی حمایت کامل خود را از برنامه های فرهنگی و مذهبی اعلام نموده و اعتبارات لازم در جهت تقویت مراکز و کانون های فرهنگی مساجد را پیگیری خواهد شد.
فرماندار چهارباغ با اشاره به جنگ شناختی و تهاجم فرهنگی دشمن بر نقش مهم و تپنده مساجد در شرایط کنونی تاکید کرد و بیان داشت: طبق دستور دکتر عبدالهی استاندار محترم البرز به منطور ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی به صورت کامل از مراکز فعال فرهنگی و برنامه های این حوزه حمایت می کنیم.
مهندس جعفری در انتها از تمامی مسئولین شهرستان و به ویژه امام جمعه محترم در برگزاری باشکوه عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و تشکر نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.