تصویر
مشارکت در انتخابات فرصتی برای افزایش وحدت اجتماعی
23 بهمن 1402 - 9:05
4
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در استانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت عموم مردم در انتخابات را فرصتی جهت افزایش وحدت اجتماعی تبیین کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز در استانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت عموم مردم در انتخابات را فرصتی جهت افزایش وحدت اجتماعی تبیین کرد.

مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، مسئولان استانی و شهرستانی در مسجدجامع رجایی برگزار شد.

مرتضی ولی پوری در این مراسم با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب، بیان کرد: با در نظر گرفتن آرمان های انقلاب اسلامی، می توان گفت که تا به امروز انقلاب اسلامی نه تنها هیچ گونه عدولی از آرمانهای خود نداشته است بلکه برای رسیدن به آنها نیز حتی یک روز نیز توقف نداشته است.
وی ادامه داد: نکته مهم در این برهه این است که انقلاب اسلامی نیاز به یک روایت گری عظیم دارد که اجازه عملیاتی شدن سیاست ناامید سازی مردم نسبت به آینده را از دشمن بگیرد.
رییس ستاد انتخابات استان البرز با تاکید بر ضرورت و اهمیت مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: همواره مشارکت در انتخابات فرصتی در راستای کاهش تعارضات اجتماعی و افزایش وحدت اجتماعی است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.