تصویر
مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی و خدمت به زائران ، افتخاری دیگر برای مدیریت شهری
30 مرداد 1401 - 8:31
3
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی در دفتر امام جمعه کمالشهر با حضور شهردار،ریاست و اعضای شورای اسلامی،فرماندهان حوزه های بسیج و دیگر مسئولین شهری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی در دفتر امام جمعه کمالشهر با حضور شهردار،ریاست و اعضای شورای اسلامی،فرماندهان حوزه های بسیج و دیگر مسئولین شهری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین وثوقی امام جمعه کمالشهر در این جلسه با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: این مراسم بسیار حائز اهمیت و مهم است و شایسته است همه ارگانهای دخیل در امور با تمام قوا به صحنه آمده و خدمت نمایند.
وی با تاکید بر اهمیت خدمت به شیفتگان وزائران کربلای معلی گفت:خدمت به زائران حسینی یک توفیق است که نصیب هرکسی نمیگردد.
وی با اشاره به اقدامات ستاد اربعین کمالشهر طی سالهای اخیر و همکاری مدیریت شهری در برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم مذکور گفت: وظایف شهرداری و نواقص و مشکلات شهری کمالشهر برکسی پوشیده نسیت ،اما شایسته است دکتر بهمنی واعضای شورای شهر تدبیری بیاندیشند تا این مراسم چون سنوات گذشته به نحوی مطلوب برگزار گردد.
امام جمعه کمالشهر در ادامه با اشاره به هماهنگی مدیریت شهری با قرارگاه فرهنگی گفت: هزینه های فرهنگی شهر همچون هزینه های بخش عمرانی و دیگر بخشهای خدماتی لازم و نگاه ویژه به آن بسیار مهم است.
در ادامه این نشست با تاکید بر ارادت ویژه عاشقان مکتب آزادگی و دلدادگان ولایت به ساحت مقدس سیدالشهدا (ع) گفت: باهدف هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم اربعین حسینی و در حمایت از زائران گرامی ، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
دکتر بهمنی افزود: شهرداری همگام با فعالیتهای عمرانی ، نسبت به اقدامات فرهنگی ومشارکت در برگزاری مراسم فرهنگی مذهبی همواره پیش تر از دیگر نهادها ، پیشگام و پیشاهنگ می باشد.
شهردار کمالشهر در ادامه با اشاره به تخصیص بودجه به ستادعتبات عالیات گفت : در قالب همکاری با ستاد اربعین مبلغ ۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال(معادل چهل میلیون تومان) به برپایی موکب در کشور عراق اختصاص یافته است.
شهردار کمالشهر در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی و با درنظر گرفتن بودجه محدود فرهنگی و همچنین همکاری دیگر نهادهای موثر در این زمینه ،میتوانیم تا حد بسیار مطلوبی این ایام را گرامی داشته ودر اعزام زائران موفق تر از سالهای پیشین عمل نمائیم.
در ادامه این جلسه مجید افشار ریاست شورای اسلامی نیز با تاکید بر هماهنگی نهادهای فرهنگی شهر،تحت لوای قرارگاه فرهنگی در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: مدیریت شهری با اختصاص۱/۴۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال(معادل صدوچهل میلیون تومان)میتواند در این امر مشارکت نموده ،امید است با همکاری دیگر نهادهای ذیربط این مبلغ افزایش یافته و کیفیت خدمات نیز مطلوبتر گردد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.