تصویر
مشارکت دستگاه‌ها در کاهش روند بی سوادی، محقق شدن سیاست‌های دولت را در پی خواهد داشت
30 آذر 1402 - 9:43
2
؛علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در سومین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان البرز گفت: با حمایت‌های استاندار محترم و همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اقدامات موثری در سطح استان صورت گرفته است و انشاالله در آینده نزدیک شاهد برپایی جشن ریشه کنی بی‌سوادی در استان البرز خواهیم بود.
ارسال توسط :
پ
پ

؛علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در سومین نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان البرز گفت: با حمایت‌های استاندار محترم و همچنین معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز اقدامات موثری در سطح استان صورت گرفته است و انشاالله در آینده نزدیک شاهد برپایی جشن ریشه کنی بی‌سوادی در استان البرز خواهیم بود.

وی گفت: با توجه به مهاجر پذیر بودن استان، شناسایی افراد بی‌سواد و تحت پوشش قرار گرفتن آنها و نیز حضور موثر دستگاه‌های در این روند می تواند کمک شایانی در کاهش نرخ بی سوادی در استان باشد.
حجرگشت ادامه داد: هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به دستور مبارک حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ریشه‌کنی بی‌سوادی در سطح کشور است که از آن زمان تا به حال، شاهد اتفاقات مبارکی بوده‌ایم و نرخ سواد در میانگین کشوری رشد بسیار خوبی داشته است و به بیش از ۹۸ درصد رسیده که این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
هرچه مردم عالم‌تر و باسوادتر باشند قطعاً موفقیت‌های بیشتری در حوزه‌های مختلف خواهیم داشت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: نقش مشارکت دستگاه‌ها، خیرین، مساجد و دیگر نهادها در این امر بر کسی پوشیده نیست و انتظار می‌رود نظارت بر مسئله کاهش بی‌سوادی، محقق شدن سیاست‌های دولت را در پی داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.