تصویر
مشارکت سیاسی زنان کرج برای شرکت در انتخابات و کسب کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی
24 مرداد 1402 - 12:53
1
سپیده غفاری مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری کرج ضمن قدردانی از خلق جهاد سیاسی توسط بانوان شهرستان کرج در پیش ثبت نام های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیشگامی بانوان ایران کوچک در این مشارکت سیاسی گفت: استاندار البرز از ابتدا با انتصاب تعدادی از بانوان استان البرز در مسندهای مدیریتی از مشاوران، مدیران کل و اخیراً انتصاب بخشدار زن، حامل پیام حمایت از زنان در دولت سیزدهم بوده اند و این روند مبین آن است که عرصه برای فعالیت سیاسی و اجتماعی زنان انقلابی در این استان مهیا است.
ارسال توسط :
پ
پ

سپیده غفاری مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری ضمن قدردانی از خلق جهاد سیاسی توسط بانوان شهرستان کرج در پیش ثبت نام های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پیشگامی بانوان ایران کوچک در این مشارکت سیاسی گفت: استاندار البرز از ابتدا با انتصاب تعدادی از بانوان استان البرز در مسندهای مدیریتی از مشاوران، مدیران کل و اخیراً انتصاب بخشدار زن، حامل پیام حمایت از زنان در دولت سیزدهم بوده اند و این روند مبین آن است که عرصه برای فعالیت سیاسی و زنان انقلابی در این استان مهیا است.

لبیک گویی زنان ایران کوچک به فرمان رهبر معظم انقلاب در تحقق مولفه مشارکت انتخاباتی
مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری کرج با اشاره به اهمیت نقش اثرگذار زنان بعنوان ۵۰ درصد از افراد جامعه تصریح کرد: این مایه ی افتخار است که زنان آگاه و مشارکت جو از حوزه انتخابیه کرج در استان البرز فرمان مقام معظم رهبری را در تحقق ۴ مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت با مشارکت حداکثری ۲۰ درصدی در پیش ثبت نام ها لببیک گفتند.

کرسی زنان در مجلس شورای اسلامی
وی با اشاره به فراوانی تعداد حضور زنان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس فعلی ۱۶ زن از ۱۳ حوزه انتخابیه در مجلس حضور دارند و از بدو تشکیل استان البرز نیز تنها یک زن از دو سهم کرسی نمایندگی مجلس، از حوزه انتخابیه کرج به خانه ملت راه یافته است که این انگیزه افزایش مشارکت برای حضور زنان در رقابت سیاسی را دو چندان می نماید.

وی بیان کرد: آمار حضور بانوان حوزه انتخابیه کرج با ۲۳٨ نفر برای پیش ثبت نام ها رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و امید می رود با درایت و بینش ی این رکورد را تا انتخابات اسفندماه با حضور حداکثری حفظ کنیم.
مشاور امور زنان و خانواده فرمانداری کرج گفت: زنان ما باید این نشاط سیاسی انتخابات و مشارکت اجتماعی را از خانه ها برای فرزندان، همسران و پدران خود هر روز تا روز انتخابات اسفندماه فزونی ببخشند چرا که خانواده اساس بنیان جامعه است و پیشرفت، امید و تعالی اجتماعی، از خانه و خانواده شروع می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.