تصویر
مشارکت شهروندان در تعریف پروژه های محله ای در سال۱۴۰۲
18 دی 1401 - 13:22
4
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت:شهروندان در خصوص نیازهای عمرانی محله خود اعلام نظر کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی گفت:شهروندان در خصوص نیازهای عمرانی محله خود اعلام نظر کنند.

علیرضا رحیمی محمودآبادی در خصوص تعریف پروژه های محله ای در بودجه سال۱۴۰۲ اظهار داشت:شهروندان محترم می توانند از طریق پرتال شهرداری کرج به آدرس https://b2n.
ir/Omrani.
mahale و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۳۷۱۳۷ و همچنین روابط عمومی دفتر کمیسیون عمران به شماره ۰۹۳۵۲۶۴۲۹۱۵ موضوعات و پروژه های مورد نیاز محله خود را بیان کنند.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل در خصوص تعریف پروژه های کلان شهر اضافه کرد: درآینده نزدیک در خصوص پروژه های بزرگ ساختاری تعریف خواهد شد که از شهروندان،صاحب نظران و کنشگران مرتبط با آن پروژه اعلام نظر کنند و بعد از اخذ نظرات در تعریف پروژه های بزرگ ترتیب اثر داده خواهد شد.
در رابطه با پروژه های محله ای با هدف محله محوری و همچنین رفع مشکلات زیر محله اذعان نمود:با توجه به چشم اندازی که شورای ششم در سال ۱۴۰۱ مبنی بر آسفالت معابر خاکی اقدامات خوبی صورت گرفت و تمام سعی و تلاش پارلمان شهری کرج است که در پایان سال۱۴۰۲ شهر کلانشهر کرج معابر و کوچه خاکی نخواهد داشت.
نایب رییس کمیسیون تلفیق در پایان یادآور شد معابری که طبق قانون بیش از ۷۰درصد ساخت و ساز و یا در واقع سکنه داشته باشد آسفالت این معابر انجام خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.