تصویر
مشارکت ۱۲ دستگاه و ۱۲۰ تیم بازرسی در طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان
15 اسفند 1401 - 9:23
شناسه : 472682
2
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز استان اعلام کرد: 12 دستگاه نظارتی استان از جمله اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف و.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز استان اعلام کرد: ۱۲ دستگاه نظارتی استان از جمله اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، نیروی انتظامی، جهاد ، تعزیرات حکومتی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف و.
.
.
، هم در مرکز استان و همچنین شهرستان ها در طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان مشارکت خواهند کرد.

رامین ربیعی در حاشیه رزمایش بزرگ نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان تصریح کرد: طرح ویژه نظارتی به مدت ۴۵ روز، با حضور ۱۴۰ بازرس در مرکز استان و فعالیت تعداد ۱۰۰ بازرس در شهرستان های استان البرز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: مردم شریف استان مطمئن باشند در قالب طرح نظارتی ایام پیش روی تمامی نقاط استان و شهرستان مورد هدف خواهد بود و حتما روند بازرسی ها تشدید می شود.
ربیعی تاکید کرد: ما امیدواریم با همراهی همه کسبه عزیز حجم تخلفات صنفی در ایام پیش روی به کمترین میزان خود برسد، با این حال مردم عزیز استان در صورت مواجه با هرگونه تخلفی از طریق سامانه الکترونیکی و یا تلفن گویای ۱۲۴ شکایات خود را منعکس نمایند تا در سریع ترین زمان به موارد رسیدگی شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: تمامی اکیپ های بازرسی صبح و عصر فعال خواهند بود و سعی می شود برابر قانون با متخلفان برخورد سختگیرانه تری شود تا در شرایط فعلی کشور حقوق مصرف کنندگان بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد.
ربیعی تصریح کرد: با توجه به افزایش قابل توجه میزان جرائم تخلفات صنفی، اولویت نخست ما راهنمایی همه عزیزان به سمت رعایت قانون و عرضه اقلام کالایی به قیمت های مصوب است در غیر این صورت حتما ملاحظات قانونی بدون کوچکترین اغماضی اعمال خواهد شد.
ربیعی تصریح کرد: خوشبختانه تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم اتخاذ شده و امیدواریم اصناف عزیز ما که خودشان بخشی از همین جامعه هستند و درک صحیحی از شرایط ویژه کشور دارند، همچون گذشته پای کار باشند و با رعایت همه جوانب قوانین صنفی، شرایطی را فراهم کنند تا مردم روزهای آرامی را در سطح بازار تجربه کنند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.