تصویر
مشاوره در زمینه های مختلف راهگشای بسیاری از مشکلات و مانع از بروز آسیب های اجتماعی می شود
28 آذر 1401 - 16:20
2
معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شیهد و امور ایثارگران استان البرز در مرکز مشاوره بیان کرد: مشاوره در همه امور میتواند راهگشا و مانع از بروز آسیب های اجتماعی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون تعاون و امور اداره کل بنیاد شیهد و امور ایثارگران استان البرز در مرکز مشاوره بیان کرد: مشاوره در همه امور میتواند راهگشا و مانع از بروز آسیب های اجتماعی شود.

بهزاد حق بیگی با گرامی داشت یاد وخاطر شهدا و ایثارگران و با بیان اینکه مشاوره در زمینه های مختلف میتواند راهگشا و مانع از بروز آسب های اجتماعی شود، گفت: مشورت یکی از سنت های قدیمی می باشدکه همواره در جوامع مدرن و پیشرفته مورد توجه است این مهم چند سالی است که در ایران جایگاه ویژه و خاصی پیدا کرده است.
خانواده ها در جوامع امروز به این امر واقف هستند که مشاوره در امور میتواند مانع از بروز آسیب ها و راهگشا باشد.
معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان کسانی که صدمات زیادی را از جنگ متحمل شده اند و همین صدمات در برخی اوقات باعث لطماتی به این عزیزان شده است.
مرکز مشاوره به عنوان یک مرکز خدماتی به ایثارگران میتواند در امور اجتماعی،روانشناسی و پزشکی به این عزیزان با ارانه مشاوره های موثر و پیشنهادات خوب راهگشای امورات باشد.

گفتنی است در این بازدید معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشستی تخصصی با اعضای مشاوره به بررسی مشکلات ایثارگران پرداخت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.