تصویر
مشاور جوان فرماندار کرج معرفی شد
25 بهمن 1401 - 14:34
1
مرتضی میرویسی با حکم فرماندار کرج بعنوان مشاور جوان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج معرفی شد در بخشی از حکم وی آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در گام دوم انقلاب اسلامی و روحیه جهادی، قانون مداری، عدالت محوری، فسادستیزی و پاکدامنی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام سیاست های دولت مردمی و انقلابی برای خدمت به مردم شریف شهرستان کرج خاصه حوزه ساماندهی امور جوانان کوشا باشید.
ارسال توسط :
پ
پ

مرتضی میرویسی با حکم بعنوان مشاور جوان معرفی شد
در بخشی از حکم وی آمده است:
امید است با اتکال به خداوند متعال در گام دوم انقلاب اسلامی و روحیه جهادی، قانون مداری، عدالت محوری، فسادستیزی و پاکدامنی در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام سیاست های دولت مردمی و انقلابی برای خدمت به مردم شریف شهرستان خاصه حوزه ساماندهی امور جوانان کوشا باشید.
توفیق جنابعالی را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ایفای کامل وظایف سازمانی از خداوند متعال خواستارم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.