پ
پ

جلسه قرارگاه مشکین دشت با حضور مدیر استان البرز و بخشدار و اعضای شورای شهر مشکین دشت، مدیریت کارگزاری در ساختمان شورای شهر مشکین دشت برگزار شد.

در این نشست بشیری با اشاره به تکالیف قرارگاه اجتماعی گفت : در قراراگاه اجتماعی هفت وظیفه اصلی برای رفع مشکلات خانوار ها مشخص نموده که یکی از آن ها بهداشت، درمان و بیمه های اجتماعی می باشد .
بشیری افزود : اگر فردی در زمان خودش از مزایای بیمه های اجتماعی برخوردار بود در زمان پیری و ناتوانی ویا فوت سرپرست خانوار درگیر فقر و معضلات اجتماعی نمی شد.
وی ادامه داد: بخشی از این معضلاتی که میراث گذشته است به علت نداشتن تامین اجتماعی است و ما باید تلاش کنیم علاوه بر حل معضلات کنونی، ارثیه شومی برای آیندگان باقی نگذاریم .
بشیری اضافه کرد : در قالب قرارگاه اجتماعی خدمات بیمه های اجتماعی باید به مشمولان معرفی گردد تا علاوه بر تامین آتیه بتوانند از کمک ۷۰ درصدی دولت در پرداخت حق بیمه استفاده کنند.
مدیر صندوق در پایان صحبت های خود گفت: جهت تسهیل در برخورداری مشمولین بخش مشکین دشت، کارگزاری فردیس آمادگی دارد تا در صورت اختصاص دفتر مستقل در بخش مشکین دشت مسقر شود.
در ادامه اماقلی بخشدارمشکین دشت گفت : بخشداری و شورای شهر با تمام توان در کنار صندوق خواهند بود تا خدمات بیمه های اجتماعی در سرتاسر بخش مشکین دشت اطلاع رسانی شود.
امامقلی افزود : آنچه در دستورالعمل قرارگاه اجتماعی تدوین شده این شهرستان داری هشت محله کم برخوردار است که مشکین دشت یکی از این مناطق می باشد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر