تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

مشکلات اقتصادی کشور با دستان توانمند کارگران مرتفع می شود
12 اردیبهشت 1401 - 9:35
2
فرماندار فردیس استان البرز یکی از مولفه های اصلی در اقتصاد کشور را نیروی انسانی دانست و گفت: امروز مشکلات و گره های اقتصادی کشور با دستان توانمند کارگران یکی پس از دیگری مرتفع می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

فرماندار استان البرز یکی از مولفه های اصلی در اقتصاد کشور را نیروی انسانی دانست و گفت: امروز مشکلات و گره های کشور با دستان توانمند کارگران یکی پس از دیگری مرتفع می شود.

« »در بازدید از شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران مستقر در شهرستان فردیس استان البرز با بیان اینکه در اسلام به موضوع و اهمیت کار و کارگر تاکید فراوانی شده است، افزود: فضیلت کار کردن از جهاد بیشتر است ؛ امروز کارگران زحمتکش دستاوردهای زیادی برای توسعه و سازندگی کشور به ارمغان آورده اند.
وی با بیان اینکه یکی از مولفه های اصلی در اقتصاد نیروی انسانی است که رهبر معظم انقلاب در این زمینه ۶ مطالبه را از دستگاههای دولتی خواستند که انجام دهند،گفت: اگر بخواهیم به مقام کارگر ارج نهیم فقط این نیست که حقوق آنها را افزایش دهیم بلکه به سایر نیازها باید توجه داشت.
کاشفی تاکید کرد: مهمترین مقوله برای کارگر حقوق و دستمزد، پرداختن به موضوع سلامت و بیمه کارگران و ارتقای سطح مهارت برای این قشر است .
گفت: اگر بخواهیم در حوزه تولید و اقتصاد کشور خودکفا شویم باید سطح مهارت کارگران را افزایش داد؛ ضمن آنکه امنیت شغلی یکی از دغدغه های مهم کارگران است؛ قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به نفع کارگر تغییر پیدا کند؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف قوانین مشکل دارد که به نفع مردم و کارگر نیست که مجلس انقلابی باید برخی از قوانین ساز و کار به نفع مردم ،جامعه کارگری و اقتصاد کشور تغییر دهد.
وی افزود: بعضی از مسوولان به جای اینکه کار راه انداز باشند متاسفانه نه تنها مشکلی را حل نمی کنند در جاهایی کوتاهی می شود باید به همت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بخشی از دغدغه و مشکل صنعتگران حل شود.
فرماندار فردیس ، تامین مسکن کارگران را یکی دیگر از مشکلات کارگران عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم کارگران بدون دغدغه بهتر کار کنند با ایجاد تعاونی ها باید مشکل مسکن آنان را برطرف کرد.
وی به روابط عادلانه بین کارگر و کارفرما اشاره کرد و افزود: دولت باید بین کارگر و کارفرما روابط خوبی حاکم کند تا به قله های ترقی در عرصه های اقتصادی کشور برسیم.
فرماندار فردیس گفت: باید از حقوق کارگر که سرمایه های اصلی کشور هستند صیانت کرد؛ فقط شعار نباشد با دستان پرتوان کارگران و فکر و سرمایه صنعتگران به سمت ایرانی آباد حرکت کنیم تا مشکل صنعت در حوزه کارگران حل شود.
کاشفی افزود: در هشت سال دفاع مقدس در خاکریز با دشمن می جنگیدیم ولی الان در جنگ اقتصادی قرار داریم و همانند هشت سال دوران دفاع مقدس باید با کمک همدیگر بتوانیم برقدرت های بزرگ پیروز شویم .
شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب مرکز استان البرز قرار دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.