تصویر
مشکلات ساکنان حریم راه آهن استان البرز بررسی شود
03 مرداد 1401 - 14:28
2
نماینده مردم کرج،اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: ساکنان حریم راه آهن استان البرز دارای مشکلات عدیده ای هستند که باید مورد بررسی قرار گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده مردم ،اشتهارد و در مجلس شورای اسلامی گفت: ساکنان حریم راه آهن استان البرز دارای مشکلات عدیده ای هستند که باید مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش دفتر نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد، علیرضا عباسی افزود: راه آهن در استان البرز قدمتی در حدود یک صد سال دارد و مناطقی مانند سرحد آباد، مهرشهر، حسین آباد، شیخ آباد، اکبر آباد و شهرک های ناصریه و سعادتیه در شهر از جمله مناطقی هستند که در حریم راه آهن قرار دارند و ساکنان آنها مشکلات متعددی را از بابت عبور خطوط ریلی متحمل می شوند.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در راستای حل مشکلات مردم ساکن در حریم راه‌آهن استان البرز چه اقداماتی انجام داده و در دست اقدام دارد.
عباسی گفت: وزارت راه نباید نسبت به ساماندهی در این زمینه ازجمله تقاطعات غیر همسطح و ترافیک های سنگین حاصله، حریم کشی میان راه عبوری مردم و خطوط قطار، خرید و فروش و بازسازی املاکی که قبل از ایجاد راه آهن وجود داشته اند کوتاهی کند.

وی بیان داشت: پیگیری های لازم از وزارت راه و شهرسازی انجام شده است و باید این مشکل مردم استان سامان یابد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.