تصویر
مشکلات شهرهای شهرستان ساوجبلاغ بررسی شد
22 مرداد 1402 - 10:45
5
رییس و اعضای شورای شهرستان ساوجبلاغ، شورای بخش مرکزی، اعضای شورا و دهیاران قاسم آباد دردیدار با حدادی نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات و مسایل شهرستان پرداختند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس و اعضای شورای شهرستان ساوجبلاغ، شورای بخش مرکزی، اعضای شورا و دهیاران قاسم آباد دردیدار با حدادی نماینده مردم طالقان، ، ساوجبلاغ و در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات و مسایل شهرستان پرداختند.

سعید فلاح پور رئیس شورای اسلامی شهرستان ضمن عرض تسلیت ایام‌ سوگواری آقا امام حسین (ع) و آرزوی قبولی عزاداری عزیزان، مشکلات شهرهای شهرستان ساوجبلاغ و روستاهای بخش مرکزی و چندار را ایراد فرمودند.
رییس شورای شهرستان ساوجبلاغ در گفت و گو با نمانیده خانه ملت تصریح کرد پیگیری تعریض بلوار ورودی قاسم آباد از جاده اصلی‌ با سمت روستاهای تابع ، حل مساله نوسان برق در شهرستان، مشکل آب شرب شهر و چندروستا بخش چندارو بخش مرکزی ، پیگیری اتمام ‌پروژه ساختمان چند منظوره ،کتابخانه دارالقرآن، فرهنگسرا در شهر کوهسار که متاسفانه از چندین سال پیش آغاز شده و هنوز به نتیجه ای نرسیده است که البته از نظر و عبادی بسیار از درخواستهای مردم شهرستان ساوجبلاغ می باشد.
فلاح پور درادامه افزود ایجاد رمپ ورودی و خروجی از اتوبان‌ _ قزوین به سمت کوهسار که تردد شهروندان شهر کوهسار، شهر روستاهای بخش مرکزی و بخش چندار با مشکل مواجه کرده است، تخصیص اعتبار مالی و بودجه جهت ادامه بلوار شهید مدافع حرم شهر کوهسار، جبران کمبود قیر و آسفالت روستای نمکلان، پیگیری تجهیزات و ماشین آلات ایستگاه های اتش نشانی در سطح تمامی شهرهای شهرستان از دیگر در خواست های شهروندان می باشد.
وی خاطر نشان کرد: طبق درخواست اعضای شورای روستا و دهیار محترم ، روستای اردهه که در حال حاضر جزو حریم سیاسی بخش مرکزی است، در واقع جز حریم بخش چندار است و این مساله می بایست اصلاح شود.
در پایان پس از بیان مطالبات از طرف دیگر اعضای شوراها، حدادی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن دستور پیگیری موارد و مشکلات عنوان شده به صورت کتبی و شفاهی، بازدید از پروژهای نیمه تمام شهر کوهسار و برخی روستاهای بخش چندارو بخش مرکزی را د دستور کار قرار داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.