هشتگرد- با اشاره به اینکه مشکلات مدرسه شهدای ۱۷ شهریور در زمینه های مختلف پیگیری و رفع می‌شود، گفت: آسفالت و بهسازی محوطه مدرسه از اولویت‌های مهم منطقه است.

به گزارش خبرنگار ، علیرضا کیان روز شنبه در بازدید از مدرسه شهدای ۱۷ شهریور شهر هشتگرد با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات و معضلات مدارس سطح منطقه گفت: آسفالت و بهسازی محوطه مدرسه از اولویت‌های مهم منطقه است که پیگیری برای رفع مشکلات مربوطه صورت خواهد گرفت.

شهردار هشتگرد بیان کرد: ارزش هر جامعه به میزان اهمیتی است که به علم داده می‌شود و ارزش علم نیز به معلم است لذا احترام به معلم و توجه به علم و دانش از موضوعات مهم و قابل‌بررسی است.

وی در خصوص تقویت فضای آموزشی عنوان کرد: مدیریت شهری در راستای سیاست‌های ارتقای مناطق که توجه به آن کمتر بوده و به منظور تقویت فضاهای آموزشی و حمایت از مدارس در زمینه‌های عمرانی، تجهیزی، برنامه‌ای و مناسب سازی نگاه ویژه ای خواهد داشت.

کیان مطرح کرد: براساس کارشناسی انجام شده و شناسایی و طبقه‌بندی نیازهای مدارس، مجموعه‌ای از فعالیت‌های عمرانی اعم از بهسازی و روکش آسفالت حیاط مدرسه، نقاشی کلاس‌ها، ایزوگام سقف، بازسازی کامل سرویس‌های بهداشتی و احداث سرویس ویژه افراد کم توانی جسمی و ایمن سازی انجام می‌شود.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر