تصویر
مشکلات مهاجرپذیری البرز نیازمند توجه ویژه است
23 تیر 1401 - 9:45
2
سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: البرز بالاترین مهاجرپذیری و تنوع اقوام را دارد که بستر شکل گیری برخی مشکلات است و مسئولان موظف هستند به این موضوعات توجه کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، و هنر معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: البرز بالاترین مهاجرپذیری و تنوع اقوام را دارد که بستر شکل گیری برخی مشکلات است و مسئولان موظف هستند به این موضوعات توجه کنند.

عبدالرضا حاجیلری ر در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره ج استراتژی جهاد دانشگاهی در همه بخش‌ها را بر اساس نیازها و خلاء‌ها عنوان کرد و افزود: در حوزه مرکز مشاوره خدمات شیوه به گونه‌ای است که خدمات حتما با یافته‌های علمی پیوند داشته باشد.
امروز فقط با شناخت عمیق و دقیق می‌توان به حوزه‌های مشکلات جامعه ورود کرد و جهاد دانشگاهی با قدرت و با آسیب‌شناسی در شبکه علمی دقیق به فعالیت می‌پردازد.
وی با اشاره به اینکه شبکه علمی و پژوهشی در جهاددانشگاهی مشغول به کار هستند، گفت: بیش از ۴۰ گروه پژوهشی و ۳۰ مرکز تخصصی در این شبکه فعالیت می‌کنند و به اشتراک یافته‌ها می‌پردازند.
حاجیلری با بیان اینکه جهاد با توجه به سرمایه اجتماعی ارزشمند مورد اعتماد مردم است، اظهار کرد: حرکت در عرصه مشاوره فوق العاده حساس و نیاز به رعایت پروتکل‌های دقیق در این حوزه است.
به گفته سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی این مرکز و دیگر مراکز استان می‌تواند پایه تحقیقی برای شناخت علمی مسائل روانی در بستر جامعه نیز باشد.
حاجیلری افزود: موضوع راه اندازی پژوهشکده از هشت سال پیش در البرز مطرح بود زیرا با توجه به مهاجرپذیری البرز آسیب‌های زیادی در این استان وجود دارد.
وی ادامه داد: البرز بالاترین مهاجر پذیری و تنوع اقوام را دارد که بستر شکل گیری برخی مشکلات است و مسئولان موظف هستند به این موضوعات توجه کنند و جهاد دانشگاهی نیز تلاش می‌کند این مشکلات را درحد وسع حل کند.
حاجیلری افزود: معتقدم با عقبه علمی مجموعه جهاد البرز این مرکز می‌تواند منشا کارهای بزرگ و متفاوتی برای خدمت به مردم باشد.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.