تصویر
مشکلات و مسائل روستاهای بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ  بررسی شد
17 مرداد 1402 - 10:01
1
رییس و اعضای شورای اسلامی شورای شهرستان ساوجبلاغ و شورای بخش مرکزی طی شرکت در جلسات شورای روستاهای بخش مرکزی، مشکلات و مسائل روستاهای بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ را مورد بررسی قراردادند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس و اعضای شورای اسلامی شورای شهرستان ساوجبلاغ و شورای بخش مرکزی طی شرکت در جلسات شورای روستاهای بخش مرکزی، مشکلات و مسائل روستاهای بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ را مورد بررسی قراردادند.

سعید فلاح پور ، رییس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ با احصا و بررسی مشکلات روستاهای قاسم آباد بزرگ، نمکلان، حسین آباد کوشک زر، ایقربلاغ ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و خسته نباشید و خداقوت به دهیاران و همکاران شورای روستا اظهار داشت جهت بهبود و تسریع در امر پیگیری مسایل، مشکلات و چالشها به صورت مکتوب به شورای شهرستان ارجاع گردد.
فلاح پور ، عضو شورای اسلامی استان البرز تصریح کرد تعریض لاین شمال به جنوب جاده ورودی قاسم آبادبزرگ به صورت ویژه در دستور کار شورای اسلامی شهرستان و بخش مرکزی قرار می گیرد.
وی در ادامه ضمن تشکر از دهیار پرتلاش حسین آباد کوشک زر بیان کرد با تلاش شورای روستا و دهیاری بیش از ۴۰ مورد عقب نشینی با ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال بدون پرداخت وجه در این روستا صورت گرفته است.
در پایان فلاح پور رییس شورای اسلامی شهرستان ساوجبلاغ از تلاشهای دهیاران و اضای شورای روستاهای بخش مرکزی و از همکاری و تلاش جهادی در خصوص حل مشکلات روستاییان تشکر کرد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.