تصویر
مشکلات و موانع ایجاد شده ناشی از اجرای فیلترینگ در حوزه صادرات بررسی شد
13 اسفند 1401 - 16:34
1
جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز، مدیرکل ارتباطات و فناوری استان، مدیرکل شرکت ارتباطات و زیرساخت استان، نمایندگان : اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، دادستانی استان،کارشناسان اتاق بازرگانی و مرکز خدمات سرمایه گذاری البرز و جمعی از صادرکنندگان و فعالان اقتصادی این استان در سالن جلسات مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز با حضور مدیرکل امور و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز، مدیرکل ارتباطات و فناوری استان، مدیرکل شرکت ارتباطات و زیرساخت استان، نمایندگان : اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، دادستانی استان،کارشناسان اتاق بازرگانی و مرکز خدمات سرمایه گذاری البرز و جمعی از صادرکنندگان و فعالان اقتصادی این استان در سالن جلسات مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، رضا جعفری مدیرکل اموراقتصادی و دارایی و نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان البرز ضمن اشاره به تاکید استاندار البرز بر افزایش میزان صادرات استان ، هدف از برگزاری این جلسه را شناسایی و احصاء مشکلات و موانع ایجاد شده ناشی از اجرای فیلترینگ در حوزه صادرات عنوان کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.